28 Ocak 2009

BENDE MİMLENDİMMMM!


SEVGİLİ ARKADAŞIM
http://diki35.blogcu.com/

BENİ MİMLEMİŞ SAĞOLSUN....
Bu oyuna benide davet etikleri icin cok tesekkür ederim.
Oyunun kurallari söyle....

1. yakininizda bulunan ilk kitabi elinize alin
2. 161. sayfayi acin
3. 5. cümleyi bulun
4. blog sayfaniza yazin
5. en güzel cümle veya en güzel kitabi secmeyin! sadece en yakininizda bulunan ilk kitabi alin
6. 5 blog arkadasiniza yollayin
Oyunun 5. kuralinda yazdigi gibi en güzel bir kitap degil en yakinim daki bulunan bir kitap...
ÖMER SEYFETTİN- YALNIZ EFE
161.SAYFA İSE SON SAYFA ( NE TESADÜF)
5.CÜMLE İSE:RAHAT ET! BİZİ SEYRET!

BENDE BURDAN
PAPATYA68

DANTEL83

GARDENYA70

NASİBİM

MYOOPİE

ARKADAŞLARIMI MİMLİYORUM.SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM...
KOLAY GELSİNNN!

10 yorum:

ECEMELEK dedi ki...

merhabalar canım. cbox'a bir türlü mesaj bırakamadım. Bilgisayarımda problem var galiba. seni tanıdığıma çok mutlu oldum inan buna. ayrıca bu böyle olmadı bir gün evimede beklerim. şimdi gelibolu 17 amblemini gördüğüm zaman akrabamı görmüş gibi oluyorum. tanıyorum ya artık. oğluna kucak dolusu selam.....

Adsız dedi ki...

gunaydın canım guzellıklerle dolu bır hafta diliyorum sevgiler

Adsız dedi ki...

İyi geceler canım.Mutlu yarınlar dilerim.

Adsız dedi ki...

gunaydın hayırlı sabahlar

Adsız dedi ki...

Hayırlı cumalar canım.Her şey gönlünce olsun. Sevgiler.

harosa dedi ki...

mutlu pazarlar dilerim sizi arkadaş listeme ekledim banada beklerim http://harosa2.blogspot.com

mutfaktelaşı dedi ki...

merhaba dün gün boyu hastanede olduğum için mesajı bugün okuyabildim.ev sahibeliğini yapmak istiyorum.mesaj bırakırsanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

merhaba huzur dolu bır akşam dileğiyle sevgiler bırkaıyorum

Adsız dedi ki...

İYİ AKŞAMLAR CANIM SAYFAMDA BİR ÖDÜLÜN VAR GELİP ALIRSAN SEVİNİRİM SEVGİLER CANIM

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba hayırlı alşamlar sevgıler

Gelibolu'm