31 Aralık 2008

FİLİSTİN'İ ÖP YERİME



Açmışsın kanatlarını , uçuyorsun diyardan diyara..
Ey rengini bulutlara vermiş beyaz güvercin!
Ebabillerin yareni ol ve su serp gönlüme..
Bu gece uğrarsan Filistin'e selamımı söyle .
Öp yerime, alnından öp, onurundan öp, şerefinden öp !
O beni tanımaz belki, sorarsa; "sağır ümmetin sağır ferdi " dersin.
Başını sallayıp üzülecektir halime..
"Muhammed'in ümmeti ne halde?"diyecektir kendi kendine..
Ey diyardan diyara uçan güvercin!
Bu gece konarsan Gazze'nin yüreğine,kadınların akacak olan yaşlarını tut elinle..
Anaların feryadına koş,benim yerime..
Benim yerime öp Gazze'yi alnından,benim yerime öp anaların rahmet saçan kokularından!
Silahların altında gölgelenen çocukların seyrine dal.
Diğer şehirlerin doğacak olan güneşinden bahsetme sakın!
Bir kurşun da sen sıkma oyuncaklarına !
Bu gece uğrarsan Filistin'e yerlerden taş topla tek tek..
Sonra ver çocukların ellerine ve bak zalime uçan her taşa, üzerinde 'EL-KAHHAR' yazıyor mu diye ?
Çocuklara bak doya doya ..
Ama önce gözlerine bak..
Gözyaşları kurumuş mu?
Yoksa Şehadete mi nişanlanmış bu minik gözler?
Gözlerinden öp hepsini, benim yerime..
Doyasıya sarıl boş kalmış ellerimin yerine..
Bu gece uğrarsan Cihat erlerine,
ŞEYH YASİN 'in hatıralarını, en şerefli ölümle yolculanan mücahitlerin yüklendiği acıyı izle!
Öp SABRA 'Yı alnından benim yerime.
Sokaklarını gez, dolaş..
Şeyh Yasin'i bulursan yapış ellerine eteklerine benim yerime..
"Emanetine sahip çıkamadık" de, af dile suskun dilimin yerine..
Ağla , ağla çok ağla..
Ağlamayı unutan gözlerimin yerine..
Ey kapkaranlık dünyanın bembeyaz güvercini !
Hüzün Peygamberi 'nin diyarı değil miydi bu dünya?
Şimdi git Kudüs'e Orda ne kadar birikmiş acı varsa topla , at yüzüne bu ümmetin..
SELAHADDİNLER GİBİ YANMASAKTA GÜLMEYİZ BU ZULME !
Bu gece uğrama başka yere..
Kudüs'e git öp yerime..
Alnından öp,
Onurundan ,
Şerefinden ,
Toprağından,
Nurundan öp !
Küfre saplanan dudaklarımın yerine ..!



ALINTIDIR

22 yorum:

Adsız dedi ki...

s.a hayırlı günler temennilerimle
pazar günü inşallah istanbul çağlayan meydanında sizin yerinize filistini öperiz sizleri dualarını bekliyoruz rabbim nasip etsede istanbula gelip sizlerde katılsanız ama dualarınızın bizimle olacağına tüm kalbimle inanıyorum
hassasiyetiniz için teşekkür edeiyorum

Adsız dedi ki...

Yeni yılda, her şeyin gönlünüzce olmasını diler, tüm beklentilerinizin gerçekleşmesini temenni ederim. Mutlu yıllar...

Adsız dedi ki...

İçinde insanlık olan herkes gibi sizinde duyarlılığınızdan dolayı teşekkür ediyorum.Ne diyeceğimi bilemiyorum. Haberlerde bile özellikle o çocukların halini görmeye dayanamıyorum.
İnşallah gelen yeni yıl bütün bu olumsuzluklardan arınmış olarak gelir.
akrepburcu58
yemekdefterim

Ferkay dedi ki...

sevdiklerinle birlikte geçireceğin sağlık mutluluk ve başarı dolu bir yıl diliyorum canım.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

S.A
Değerli arkadaşım gerçek ninenizin Anneannenizin vefatını teessürle öğrenmiş bulunuyorum. Merhumeye Rabbimden rahmet, size ve ailenize, başsağlığı ve sabır dilerim . PEYGAMBER EFENDİMİZİN ŞEFATİNE NAİL OLMASI TEMENNİLERİMLE. RABBİM MEKANINI CENNET EYLESİN. İNŞALLAH

Adsız dedi ki...

S.A Değerli arkadaşım gerçek ninenizin Anneannenizin vefatını teessürle öğrenmiş bulunuyorum. Merhumeye Rabbimden rahmet, size ve ailenize, başsağlığı ve sabır dilerim . PEYGAMBER EFENDİMİZİN ŞEFATİNE NAİL OLMASI TEMENNİLERİMLE. RABBİM MEKANINI CENNET EYLESİN. İNŞALLAH

Unknown dedi ki...

Hobidünyam woman forum yemek etkinliği #3 kurabiye ye

http://hobidunyam.womanforum.net


edaca30 ve papatya68 in birlikte hazırladığı;
hobidünyam womanforum için hazırladığımız yemek etkinliğimizin "3."sü olan" kurabiye ye" etkinliğine sizleri de bekliyoruz.
10 ocak 2009 dan 30 ocak 2009 a kadar sürecek olan etkinliğimizde sizleri ev sahibesi olarak ben (papatya68) ağırlamak istiyorum sizler kurabiyeleri yapın gelin birlikte paylaşalım.
yapmanız gereken şey o güzel ellerinizle yaptığınız muhteşem kurabiyelerinizi bloğunuzda yayınlayıp benim bloğuma yorum bırakarak hazır olduğunu bildirmeniz sonra ben bloğunuza gelip kopyalayıp kendi bloğuma ve hobidünyam womanforuma ekleyip yayınlayacağım artık hepimizin zengin bir kurabiye arşivimiz olacak ne güzel bir paylaşım değilmi?haydi herkes kurabiyelerini yapıp gelsin çaylar da benden lezzet paylaşımı için bekliyoruuuuuuuuz.
Eda & Aynur

Not: blog sahibi olmayanlarda katılabilirler (sahrayolu@gmail.com) adresime yaptığınız leziz kurabiyelerinizi resmiyle birlikte isminizi de yazıp yollayın bizde yayınlayalım lezzetli paylaşımlarda buluşalım bekliyoruuuuuuuz

Adsız dedi ki...

hepimiz için,dünya için özellikle filistindeki kardeşlerimiz için güzel bir gün olur inşallar,sevgi,güzellik ve sağlıkla kal arkadaşım,sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba canım inşallah bu zulme bır an önce son verılır.SEVGILER

Adsız dedi ki...

gunaydın hayırlı sabahlar sevgıler

Adsız dedi ki...

iyi geceler canım.Nasılsın.Kontrol için mi ç.kaleye gittin? Kendine iyi bak öpüyorum.

Unknown dedi ki...

selam canım bacım
anam bekle bekle gözümün kökü sarardı nerde kaldın kurabiyelerini hala getirmedin çayım da hazır bekliyorum çabuk gel haaaa:)))

Adsız dedi ki...

ALLAH'IM bugünümüzün başını iyilik, ortasını kurtuluş,
sonunu ise başarı eyle!

Onu bizim için saadet, şehadet, tevbe,bağışlanma
ve iman ile sona erdir...

Ey Kapıları Açan ALLAH'IM

Bize Kapıların En Hayırlısını Aç

Ey Halden Hale Çeviren RABB'İM

Halimizi En Güzel Hale Çevir

Ey Kalpleri Döndüren ALLAH'IM

Kalplerimizi Dinin Ve Taatin Üzere Sabit Kıl

Müslüman Kardeşlerimize Zaferler Nasip Eyle

Zulmeden Kullarınıda Kaffar isminle Kahreyle...

Şu Mübarek Ayın ve Şu Mübarek Cuma Gününün Hürmetine

Dualarımızı Kabul Eyle ALLAH'IM...

Ümmeti Muhammedin Cuması Mübarek Olsun inşaALLAH...

Hayırlı Cumalar...

Adsız dedi ki...

Güzel hafta sonu geçirmeni dilerim. Kontrol sonucunun iyi çıkmasına sevindim. Kendine iyi bak canım öpüyorum.

Adsız dedi ki...

gunaydın mutlu,huzurlu,sağlıklıbırhafta dıleğiyle

Adsız dedi ki...

35. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
http://birdemliksohbet.com
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
26 ocak 2009 (PAZARTESİ)- 9SUBAT 2009 TARİHLERİ ARASINDA “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 35” EV SAHİBESİ OLARAK http://gulayce.blogcu.com/ GÖREV YAPACAĞIM.
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 35.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Adsız dedi ki...

gunaydın hayırlı bır hafta dılıyorum sevgıler canım

Adsız dedi ki...

merhaba hayırlı cumalar

Adsız dedi ki...

merhaba canım yağan yağmurla sevgiler bırakıyorum

Adsız dedi ki...

gunaydın mutlu sağlıklı bır gund ıleğiyle

Adsız dedi ki...

gunaydın mutlu pazarlar

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba sağlıklı yarınlara

Gelibolu'm