17 Şubat 2009

BLOG ÖDÜLÜ


BLOG ÖDÜLÜ
Sevgili
HTTP://NESELİMDEN.BLOGCU.COM

HTTP://GULAYCE.BLOGCU.COM

HTTP://HOBİKURDU.BLOGSPOT.COM

HTTP://BANAGELENLER.BLOGCU (MUAZZEZV).COM

beni en çok sevilen,beğenilen blog ödülüne layık görmüşler kendilerine çoook teşekkür ediyorum.

3 kural varmış

1-seni ödüllendiren blogun linkini vermek,

2-bu ödülü verdiğin 7 blogcunun linkini vermek,

3-seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek

Bu ödüle pek çok arkadaşımın layık olduğunu düşünüyorum ve müsaadenizle bütün blogcu ve blogspotcu arkadaşlarıma bu ödülü takdim ediyorum...
kabul edermisiniz? LÜTFEN!
ÇÜNKÜ BU ÖDÜLÜ BENDEN ÇOK SİZLER DEĞERLİ ARKADAŞLARIM HAK EDİYORSUNUZ!
BENİ HİÇ YALNIZ BIRAKMADIĞINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER....

12 yorum:

Adsız dedi ki...

oy oy oy ne kadar ince bir düşünce ben sana ölürüm sana değer bunu bilirim canımın içi arkadaşıma iyi akşamlar mutlu yarınlar dilerim benmi kimim http://neselimden.blogcu.com bloğun sahibesiyimmm

Adsız dedi ki...

Çok üzülerek söylüyorum,yapamıcam..Çok yoğun geçiyor günlerim.Birde bunu kaldıramıyacağım.Sitemle bile ilgilenemiyorum..Ancak nisan dan sonra rahatlıyacağım..Beni nisan sonuna yazın :) Kendinize iyi bakın..

Adsız dedi ki...

evet canım ben etkinliğe evsahipliği yapma istiyorum.
Bana ne zaman sonra sıra gelecek bildirirsen sevinirim.
sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

merhaba sevgili arkadaşım tabiki ev sahipliğini yapmayı çok istiyorum allahtan bir mani olmazsa ev sahipliğimi yapacağım inşallah sevgiler arkadaşım
http://arzumhobii.blogcu.com/

HÜLYA dedi ki...

merhaba canım hayırlı cumalar...

sevgiler

Adsız dedi ki...

Hayırlı cumalar canım. Kızım büyüyor. iki gün sonra sekizinci ayına girecek.

Adsız dedi ki...

hadi benim ödülüde paylaşalım hha canım ne dersinn sevgiler görüşemiyoruz bu aralar tembelliğim üzerim de sormaaaa

Adsız dedi ki...

canım bu kadar çabuk olacağını düşünmemiştim.Babaannemin yanındaydım kendisi felçli bu gün geldim gördüm davetiyeleri...
arkadaşlarıma dağıtayım bloğumda yayınlamaya başlayayım bir an önce...
Sevgiyle...

Adsız dedi ki...

merhaba hayırlı akşamlar

Adsız dedi ki...

gunaydın hayrlı kandıller, kadınlar gununuz kutlu olsun canım

Adsız dedi ki...

gunaydın guzellıklerle dolu bır gun dileğiyle sevgiler bırakıyorum

Adsız dedi ki...

merhba acanım guzel bır hafta dıleğiyle

Gelibolu'm