23 Mayıs 2013

Blog Tanıtımım Ve Eşleştiğim Blog Arkadaşım 'MadameModista'

Merhabalar Reklam Turko yeni bir etkinlik başlatmış çok sevdim bende katılmak istedim,
bizler zaten yıllardır mimler sayesinde bu işi yapıyorduk bir nebze ama son zamanlarda bloglardaki durgunluk hepimizin malumu, o yüzden yeni bloggerlarla tanışmak ve destek olmak adına güzel bir etkinlik olduğunu düşündüm...Bende istiyorum diye yorum bıraktım ve sağolsun kendisi bana haber verdi,bende bugün nacizane size eşleştiğim blogger arkadaşımdan bahsedeceğim :) 
MadameModista 23 yaşında genç bir kardeşimiz moda tasarımları var Moda/Alışveriş/Trendler/Kombin Önerileri üzerine blog yazıyormuş,epey takipçisi var kendisinin bloguda rengarenk cıvıl cıvıl :)
Kısaca Kendisini şöyle tanıtıyor 
'MadameModista'

Bahçelievler/İstanbul, Turkey
İstanbulda yasayan ve de aşık olan,Lise eğitiminden sonra 2 yıllık bir moda tasarım eğitimi alan , şuanda da özel bir şirkette tasarım departmanında çalışan biriyim.Hep gülerim ,gülmeyi severim.Güldükçe mutlu olan ,mutlu oldukça mutlu eden biriyim.Yaşamayı,insanları severim,fırsatını buldukça da fotoğraf çekerim,müzik dinler ,dans eder eğlenirm.Eğlenceyi severim çok severim. Boş zamanlarımda ne mi yaparım? TASARIM...Ve ben bu yüzden mutluyum sanırım..  ♥  

Bende bu vesileyle kendisini tanıdığım için çok memnun oldum kolaylıklar başarılar diliyorum, yolu açık olsun.....
Sevgili Ayşegül yani MadameModista arkadaşımın blogunu daha yakından incelemek için lütfen TIK TIK
http://benlimoda.blogspot.com/
Sevgiler Selamlar olsunn Hoş kalın :)



Hiç yorum yok:

Gelibolu'm