9 Ekim 2012

Bu Aralar...

Bu aralar ben,bloguma sürekli elişi dışında bir şeyler ekleyip duruyorumya,eeeeeeeee :)
Bu artık elişi yapmadığım,yada artık tıkandığım,ekleyecek şey bulamadığım anlamına katiyen gelmesin :)
Eklenmeyi bekleyen elişlerimde var ama benim niye canım istemiyorsa artık bilmiyorum :)
Belkide sonbahar olmasına rağmen havaların son derece güzel gitmesinden dolayıdır bu durum,
zaten hep havaların suçu,beni bu güzel havalar mahvetti diyorya şair,benide mahvetti valla....
Ama bugün güneş saklanmış gökyüzünde gel beni bul diyor adeta,bir görünüp bir kayboluyor yaramaz bir çocuk edalarında,kara,gri bulutların arkasından ceeeeeee yapıyor,gülümseyip gidiyor :)
Havalar soğuyup kış gelincede gün kısasından,soğuktan,vakitsizlikten şikayet edip blogları ihmal ediyorum,
bak hele bir yaz gelsin,okullar kapansın,günler uzasın o zaman daha çok ilgileneceğim diyorum,maalesef koca yaz/lar geçiyor aynı tas aynı hamam misali,hiç bir şey değişmiyor :)
Yaz geldiii geçti,Ramazan geçti bayram geçti,okullar açıldı,tekrar yaklaşan bir Kurban Bayramımız  var,Tatilde 6 gün olmuş,artık kim yapacaksa 6 gün tatil çok merak ediyorum,zaten milletçe bayılıyoruz tatil yapmaya,çalışmayıp yan gelip yatmaya,2 cm kar olsada okullar tatil olsa tripleri atmaya,başlarız ilk kar düşünce,kar yağdı okullar tatil olsun demeye :)
Bu aralar benim canım sürekli fotoğraf çekmek isteyipte elime yüzüme bulaştırırken,
Bu aralar ben hep melankolik takılırken, (zaten melankolik anlamınıda bilmiyorum :) Ama istersem öğrenirim ve anlamı bana uymazsa anında u dönüşü yapıp o durumdan çıkabilirim :)
Bknz.Melankolik anlamı:
melankolik; karasevdaya tutulmuş, karasevdalı.

hüzün veren, hüzün belirtisi olan. mış :)
Hüzün veren,hüzün belirtisi olan kısmına katılıyorumda,ilk kısmına katılmıyorum :)
Hemen Melankolik tavrımızı terkedip tekrar eski pozitif,neşeli,güleryüzlü halimize dönüyoruz,bak döndük bile :)
Gerçi hüzündür bize yakışan nede olsa hüzün peygamberinin ümmetiyiz (s.a.v)
Koskoca Eylül ayı geçtipte kendisine yakışır bir şiir bile yazamadıktan sonra....
Ekim ayı zaten beni darmadağın etmişken,kendisine bir acı bir sevinç paylaştırmışken kaderim,
çok görmeyin bu kararsızlığımı lütfen....
Bir kez daha anladım sarı sonbaharların hasret kokan günlerini/güllerini sevmediğimi,gülleri çok seven ben...
Gelmişken bir kaç fotoğraf bırakıcam,seyirlik olsun diye,,,,selamlar olsun-hoş kalınız....

Yarısı sarı,yarısı kırmızı....Güneş gören ve görmeyen :)

Buralara nazar boncuğu serpiştiresim var da :)

Bir yanım öyle,bir yanım böyle....

Yüreğime nazar değmesin....

Sakın o aklından geçeni yazma buraya!....
Mavi boncuk takta gel,gören maşallah desin,özlem dolu kalbimde,sevmek kadar güzelsin/sevmek kadar özelsin....

Galatasaraylımı?
Benim gibimi?



13 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Şu yazı stilimide bir türlü değiştiremedim....

Adsız dedi ki...

Yemyeşil bir elmayı ortadan kestiğimde içinin pembe çıktığını görünce şaşırmıştım. Hemen fotoğraf makinamı alıp geldim. Fotoğrafın ismi de hazırdı. "Bazıları renklerini içinde saklar" :)
Ve lakin fotoğrafı kompozisyon vs. açısından pek sanatsal bulmadığımdan :P yayınlamamıştım.

nadarû dedi ki...

o ne hoş armut öyle rengarenk, dur bi..yoksa ayva mıydı? iyi seçemiyor da gözüm :P

geçerken bu güzel insana bi uğrayıp selam vereyim istedim, uzun zamandır uğrayamaıştım...
nasılsın, iyisindir inş?
yazı gene her zamanki gibi çok hoş...sonbahar melankolik derken bi solukta okudum o güzel satırları..
sonbaharın rengi sarı ama umarım umutları soldurmaz baharlara kapı aralar..
çokca selam bolca dua ile..
sevgiler :)

gelibolu17 dedi ki...

Yolcu,çok hoşsun vede seçici....Ben asla senin gibi olamıyacağım biliyomusun,bana hoş gelen şeyleri paldır küldür,sanatına,perspektifine,kompozisyonuna aldırmadan yayınlayıveriyorum :)

Elman ve başlık harikaymış,bi karıştır bakam fotolarını belki duruyodur,yayınlarsın benim için ne dersin?

Selamlar olsun...

gelibolu17 dedi ki...

Derin,
hoşgelmişsin,şükür iyiyim seni sormalı...Aslında sana çokça sitem ayırmıştım ikram etmek için,ama son kullanma tarihi geçti bende çöpe attım onları :) Umudumuz çok elhamdülillah,ve aleykümselam,,,
aslında ne satırlar,nede resimler güzel,asıl güzel olan senin güzel gören yüreğin ve gözün...

Ne diyor Candan Erçetin,
"çünkü sana değdiğinden beri ellerim,bütün kış dallarımda tomurcuklar var,bahar geldiğindemi böyle olurum,yoksa ben böyle olduğumdamı gelir bahar,ayrıca bunun benimle ne ilgisi var,tabiki sen böyle olduğun için bahar.....vesaire vesaire,çalsada dinlesek :)

Sevgiler selamlar bendende...

DİNLEMEK İSTERSEN TIKLA LÜTFEN


Adsız dedi ki...

Senin için yayınlardım ama malesef sildim o fotoğrafları.

eda dedi ki...

ne oluryor gulcancim ne oluyor yahu sanki depresyona girmis gibi her seyi inceleyip duruyorsun, hemen eski haline gel dicem ,amma bouyle zamanlarda insanin iç dunyasina donmesine sebep oluyor, ayni zamanda aslinda bu duraklik bir ilerleme yukselmedir, ayni ipek boceginin kozasinda durup durup ir anda kelebek olusu gibi ;) merak etme sen çok yakindaa bambaska bomba gibi tekrar geliceksin;)
ha su yorum isine geline ben sana yorum yayinlamadim demedim ki canim, ben sana yorumumu cevaplamadin dedim askim bir tanem yanlis anlama beni , ama ben simdi bu postunla anladim senin niye cevaplamadigini... sen merak etme :) ( ha git bak 11 eylulun yorumlarina anlicaksin askim benim )

nadarû dedi ki...

şarkı gerçekten tam dinlenesi..
tşk ettim:)
sitemleri boşverelim ya..
hayat çok kısa zaten..
sevelim..sevilelim..
bu dünya kimseye kalmaz :)
değil mi ama?
böyle de pişkin bir yorumcu:P

dostlar unutulmaz asla, sadece zamana takılır bazı şeyler..diye düşünür nacizane bu derin..


sağlıcakla, huzurla kal..
sevgiyle..


gelibolu17 dedi ki...

Edaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,kuşum,çekirgem,kelebeğim :)
sen bitanesin biliyosun değilmi?
seviyorum seni kız Allah için,hep böyle dürüst kal olurmu?

Yorum bıraktım bloguna yorumuna niye cevap yaz/a/madığımı,umarım kafi gelir,özür dilerim canım,affet bu yaşlı başlı hocanı...öpüyorum,selamlar

gelibolu17 dedi ki...

Edaaaaaa,bak bu cevapta sana ayrıca torpillisin hadi yine iyisin ;)
Depresyonda değilim ya aslında bu aralar fazla meşgulüm ben,başımı kaşıyacak vaktim yok desem kim inanır Kadir İnanır :) Muhahaha bir espri yapayımda tam olsun...Gerçek bak depresyonda değilim dedim niye inanmıyorsun bana,,,,güzel dileklerin ve sözlerin için çok teşekkürler canım,dönüşüm muhteşemmm olacak inşallah,sevgiler öpüldün :)

gelibolu17 dedi ki...

Derin,
evet dinliyorum seviyorum çok hemde...
Rica ederim :)
Seninde yorum maşallah tam şiir gibi olmuş hani yüreğine sağlık,
ben seni unutmak için sevmedim ki zaten,
hiçte unutmadım,
güzel insansın vesselam,yüreğimden yüreğine selam olsun sağlıcakla kal her daim,
dost kal,hoş kal,sevgilerimle....

sahra dedi ki...

yazını okudum şimdiiiii gülümmmm süpersinnn güzel yazıon vesselammm

gelibolu17 dedi ki...

Sahra,,,,
hadi canımm atıyosunnn gibi geliyo bana vesselam :)
güzel yüreğine sağlık,öpüyorummm,mucks :) Selamlar

Gelibolu'm