17 Ekim 2012

Acısıyla,Tatlısıyla 18 Yıl...

Evet öyle gerçektende,18 yıl nasıl geçti hiç anlamadım,aslında dünya hayatıda öyle değilmi,bir bakmışsın doğmuşsun,birde bakmışsın ölmüşsün,,,,bir varmışsın bir yokmuşsun,yani masal tadında,kimininki peri masalı,kimininki cadı masalı......
Ben her zaman hamdetmeye çalıştım,isyan etmemeye çalıştım,başıma gelen her türlü güzelliğin vede çirkinliğin imtihanım olduğu bilincini yitirmemeye çalıştım.....
Büyük acılarım oldu hayatta,annemi kaybetmek gibi mesela,sonra başka sevdiklerimi gönderdim ahiret yurduna,hep eksildim,eksilirken çoğaldım belkide....Hastalıklarım oldu,maddi manevi kayıplarım oldu,insandım,yaşıyordum ve bunlar olacaktı,olmalıydı,her şey güllük gülistanlık olamazdı sonuçta değilmi?
Hayat teknesinde yoğrulurken,içine acı,tatlı,güzel,çirkin şeylerde katılmalıydıki,hamurumuzun bir tadı olsun....
Büyük sevinçlerimde oldu hayatta,anne olmak gibi mesela,göz aydınlıklarım iki oğlum,onlar için ayakta durmak,onlar için sabretmek,yaşamak gibi......
Bilirsiniz özel hayatımdan bahsetmeyi pek sevmem ben,öyle bir çoklarının yaptığı gibi ne yeyip ne içtiğimi,nerde gezip tozduğumu ballandıra ballandıra anlatmadım hiç bir zaman,yemek blogumun dışında,yada hoşuma giden amatörce çektiğim fotoğraflarımı paylaşmak dışında benle alakalı pek özel bir şey bulamazsınız bloglarımda :) 6 yıl boyunca tek bir kez ilk ve son kez doğum günüm hatrına yazı yazdım,,,,ve 6 yıl boyunca tek bir kez ilk vede son kez olarak 18.evlilik yıldönümüm hatrına yazıyorum...Sonra tıp...
Ben buyum,ben böyleyim,daha fazlasını isteme lütfen :)
Nereden nereye geldim yine yahu,18 yıl önce 15 ekim 1994 te çıktığımız evlilik yolculuğunda,bundan sonrasında bereber yürümeye karar verdiğimiz hayat yolunda bana katlanan,sevip,sayan,hem anam,hem babam,ailem olan kısacası herşeyim diyebileceğim,çayımın şekeri tadındaki eşime sonsuz teşekkürler....
Ve ben her yıl olduğu gibi bu yılda zaten ben hiç bir fırsatı kaçırmam,özel günü atlamam,mutlaka pasta yapıp yemek yedirmek için güzel bahanelerimdir bunlar benim :) Pasta yaptım,tırınınımmmmmm,ellerime sağlık,sizinlede paylaşmak istedim,,,,resimlede olsa bu sefer sizlerle beraber olsun istedim :)
Buyrunuz....Sevgiler selamlar olsun,hoş kalınız...

Ya varya bak aklıma ne geldi :) Pastanın üstünde tam 6 kalp var :)
 Ben bu resmi blogumun 6. yılında ekliyeyim olmazmı?
Niye olmaz,bayatlarmı o zamana kadar? hadi canım şunun şurasında 23 ocağa ne kaldı :)


Çiçeklerimde çok güzel...


Tadıda güzeldi,inanmıyormusun?
Yok evlere servis yapmıyoz :) 


"Evet" Diyeli tam 18 yıl olmuşşşşşşşşşşşşşşşşşş....

10 yorum:

Melike - Habibe dedi ki...

daha nice 18yıllara inşallah sağlıkla mutlulukla :)

Pabuç dedi ki...

Nice 18 yıllara, mutluluğunuz sevginiz birlikteliğiniz daim olsun...

Sonu garanti tarifler dedi ki...

Daha nice uzun yıllar aynı yastığa baş koymanız dileğiyle.Sevgiler,selamlar..

huuuubakbi dedi ki...

ne güzel anlatmşsın..nice yıllara inşallah pasta nefis

Adsız dedi ki...

Hayırlı ve mutlu yıllara. Bizimki de 12 yıl oldu. Ama ben onu sanki hep tanıyormuşum gibi geliyor. Belki de alem-i ervahta tanışmışızdır. :)

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Selamlar gülcancıgım daha daha nice saglıklı mutlu yıllar dilerim.Bizimde 33 yılı devirdik rabbim cümlemize huzur sevgi saygıyla birbirlerine beraberlik versin

gelibolu17 dedi ki...

Teşekkür ederim,güzel dilekleriniz ve dualarınız için,Allah razı olsun...Selamlar sevgiler :)

Ülkü dedi ki...

Maşallahhh tü tüü :)

gelibolu17 dedi ki...

Ülkü,
Yarabbi şükür :)

Magia da Inês dedi ki...

º°♪♫♫
Felicidades!
Bom fim de semana!
Beijinhos.
°º♪ Brasil ♫♫♫

Gelibolu'm