4 Temmuz 2011

Ben Geldim :)


Selamlar ve gülücükler olsun cici blogum ve tüm blog ahalisi :)
Ben geldim,bir hoşgeldin demek yokmu? Gittiğini bile farketmedikki,geldiğini bilelimmi diyosun,sevgili blogum,
haklısın seni yalnız bıraktım farkındayım :)
Böyle Ayşegül gezide,Ayşegül piknikte serileri gibi oldu,Ayşegül ben değilim tabikide:) Ayşegül bizim cafemis canımmm...
Bilen bilir,ben öyle pek özel hayatımdan bahsetmem buralarda,gene bahsetmiyeceğim,sadece gittik,gördük,(Görmeyi çok arzuladığım biri vardı,o kendini biliyor,onu göremeden geldiğim için biraz üzgünüm,ama kısmet değilmiş napalım ) eğlendik,memnun olduk ve geldik,,,deyip,Hepinizin geçmiş Miraç Kandili 'ni Kutlayıp,büyüklerimin ellerinden,küçüklerimin gözlerinden,yaşıtlarımın yanaklarından öpüp ( yok vazgeçtim,niye öpim şimdi kazık kadar insanların yanaklarından canım :)
yaşıtlarımlada el sıkışırım :) Nihahaaaaaa,domestos reklamına çıkan mikrop misaliyim :)


Merak edip,özleyenlere  ,çoook teşekkürler...


Sevgiler selamlar olsun,,,,her zaman hoş kalmanız dileğiyle :)












28 yorum:

Angel dedi ki...

Selam Gülcan Ablacm Nasılsın İyisin İnallah Öperim Kie :D

gelibolu17 dedi ki...

Ve aleyküm selam meleğim,
çok şükür iyiyim :) sende iyisin inşallah...bende öptüm kocaman,selamlar olsun....

cecil dedi ki...

ya rabbi şükür :) hoşgeldin :)

gelibolu17 dedi ki...

Seçil,şükür kavuşturana :)
Hoşbuldum canım,teşekkürler,nasılsın?

yemekbiraşk dedi ki...

hoşgeldin gülcancım yokluğun hissedilmezmi.) hissettik yani.. süper bir giriş yaptın hemencik bloğa:) selamlar sevgiler..

gelibolu17 dedi ki...

Hoşbuldum Seval,sende hoşgeldin,nasılsın?
Teşekkür ediyorum :)O tamamen sizin süpperliğiniz diye tevazuda gösterimde burnu büyük demesinler :)
Özlemişim blogumu ve sizleri yaaa gerçekten...

Bendende sana gelsin selamlar sevgiler,,kocaman kocaman :)

Volkan DENİZ dedi ki...

Hoş geldiniz. İçinizdeki enerjiyi hemen yansıttınız blog ahalisine.. Güzel ve eğlenceli günlere...

gulayce dedi ki...

hoşgeldin canım gezdin dolaştın yılın yorgunuluğunu attın,dinçtin dahada diçleştin.eeeeeeeee yediğin içtiğin senin olsun gezdiğin yerleri anlat bakalım selamlar canım öpüldünüz byyyyyyy

cecil dedi ki...

iyiyim canım .. geldiğini görünce sevindim pazartesi pazartesi güzel oldun yani:) uzak kalmayalım :)

Angel dedi ki...

Bende İyiyim Ablacım Cok Tesekkur Ederım Allaha Emanetsın :)

Pabuc dedi ki...

hoşgeldin.umarım senin için güzel bir tatil olmuştur..
sevgiler...Dua ile..

gelibolu17 dedi ki...

Volkan Deniz,hoşbuldum :)
Görevimiz dermişimmmmm,sen inanma bu tamamen benim yaradılışımla alakalı bir durum,düşürmemişlerde beni küçükken tepe üstü ama ben niye böyle oldum hala hayretler içersindeyim,çözemedim bir türlü :)
sevgiler,selamlar,gene gel olurmu :)

gelibolu17 dedi ki...

Gülay ablam,öyle oldu vallahi,gezdiğim yerlerimi anlatayım :)Bendende sana gelsin sevgiler selamlar,bende öptüm,Allah'a emanet ol,bay bay :)

gelibolu17 dedi ki...

Seçil,bende iyi olmana sevindim :)
gelirim ben öyle güzel güzel,istersem gökkuşağı gibi gelirim istermisin :)
Gelcem yazı eklemek için,sevgiler :)

gelibolu17 dedi ki...

Meleğim,sen iyi olda canım bize o yeter :) öptüm kocaman....

gelibolu17 dedi ki...

Pabuc'um,hoşbuldum :) Öyle oldu ama,ben hala senin o kırmızı pabuçlarını göremedimya ona yanıyorum :)
Hani dost başa düşman ayağa bakar derlerya,işte o yüsden ben kimsenin ayağına bakmam düşmanım demesinler diye,ama senin ayaklarına bakcaktım ne yalan söyliyim :)
Sevgiler,selamlar,dularında yer almak dileğiyle :)

GüLüm'Se dedi ki...

Hosgeldin ablam, valla özlettin kendini, sensiz olmuyor bea :) Nasilsin iyisin insAllah :) Bu arada demeden geçemicem örme gül çok ho$mu$ bayildim :)

SİNİRLİ dedi ki...

Hoş geldin Gelibolu17.
Bir süre daha gelmeseydin, sinirden, arama kurtarma ekibi ile ben gelecektim. :))

Unknown dedi ki...

hoşgelmişsin canım nerelerdeydin nereye gittinde kimi göremedin benim yoksa:))))kız ben hep buralardayım:)))))))))kib öptüm

gelibolu17 dedi ki...

Gülümse,güler yüzlü kardeşim,hoşbuldum :)
Çok şükür iyiyim,sende iyisin umuyorum...Örme gül çok güzel evet,ben küçükken örme karpuz yaparlardı ama gül ilk kez gördüm,çok beğendim,yapanların emeğine sağlık :)
Allah'a emanetsin canım,öperim,selamlar...

gelibolu17 dedi ki...

Sinirli,hoşbuldum,sende hoşgeldin...Tamam,no sinir :) Bakma öyle sinirli sinirli,sevgiyle kal,selamlar :)

gelibolu17 dedi ki...

Mukaddes,hoşbuldumm,nasılsın?Gelicem önümüzdeki hafta kısmetse seni görmeye :)
Orda kal,,,sende kendine iyi bak,öptüm,selamlar :)

gülcan dedi ki...

Hoş geldin canım adaşım nasılsın.

Sazan dedi ki...

Heh şöyleee...

Özletme kuzum bi daha...

Pek çok öperim :)

gelibolu17 dedi ki...

Adaşım,gülcan,hoşbuldum,sende hoşgelmişsin...Sevgiyle kal selamlar olsun :)

gelibolu17 dedi ki...

Sazan'ım,Hoşgördüm :)Yok özletmem...
Bende öptüm kocaman,hemde koklayarak,sapıkmıyım neyim :)
sağlıcakla kal canım,selmalar...

ihyaca dedi ki...

Bak taaa wordpress'lerden kalktım geldim.İnsan dost hatırına katlanıyor işte böyle her bir şeye :)
Sevgiler Gelibolum :)

gelibolu17 dedi ki...

İhyaca,hoşgeldin ne iyi ettin,teşekkür ederim.yorulmuşsundur sen şimdi buralara kadar,otur dinlen ben hemen sana bir kahve ikram edeyim :)sevgiler,selamlar olsun :)

Gelibolu'm