3 Mayıs 2011

Motifli Şal

Arkadaşlar bu şalı hediye örmüştüm...Hem Blogspotumdan ayrı kaldığım zamanda Wordpress imde yayınlamıştım,sizlerle paylaşmak ancak bu güne kısmet oldu...


Alize marka ipten ördüm,2 tane yumak gitti,motiflerini motif makinesi ile yaptım,daha önceki şalım gibi....Bunun modeli diktörgen.


Eni 6 motif,boyu 17 motif olarak ekledim,önce motifler tek tek yapılıp,sonra ekleniyor,bitincede 3 tarafını iki sıra örümcek yapıp,son sırasını örümcek le fıstık yapıp bitirdim...


Ortaya böyle güzel bir şal çıktı...
Nasıl olmuş?
Sahibesi iyi günlerinde kullanır umarım...


Bu pisiciğin resminide benim oğluş çekti,nasılda güzel bakıyor değilmi:)))


Sevgiler,selamlar...

13 yorum:

ahsen58 dedi ki...

günaydın canım şalın çok güzel olmuş becerikli hatun sevgiler

gelibolu17 dedi ki...

canım sağolasın,öyleyimdir,keh keh keh :) Sanada sevgiler,selamlar,öpüldün :)

efeninannesi dedi ki...

günaydın canım ooo şalda pekde bi şık olmuş ellerine sağlık sevgiler hadi kaçtım gelcem yine

gelibolu17 dedi ki...

Meleğim,hoşgeldin,güle güle,ne çabuk gidiyosun :) sakın geç kalma erken gellllll,aman geç kalma erken gel :) öpüyorum canım,hep beklerim,sevgiler,selamlar :) bunu saymam çay içmeyede beklerim :)

Adsız dedi ki...

Cok guzel yapmissin ellerine saglik, resim cekme gorevini ogluna ver cok guzel kare yakalamis
sevgilerr

gelibolu17 dedi ki...

Hazan,teşekkür ederim canım :)
evet oğluşlar güzel fotoğraf çekiyolar,selamlar,sevgiler sanada canım :)

maria dedi ki...

ACEST SAL
SE OBTINE
CU SABLON


AI SABLON?
UNDE ESTE SABLON??
LA MAGAZIN???

TE IMBRATISEZ CU MULT DRAG

MARI

Âwdil dedi ki...

Pek anlamam lakin güzele benziyor. :)

Cahide dedi ki...

Canımsın gerçekten çok emekli bir şal olmuş. Şu motif makinasını bir türlü alamadım ama o da eksik kalsın ne yapayım:)
Ellerine sağlık arkadaşım...

efeninannesi dedi ki...

günaydınlar bitanem çay içmeye geldim yanındada mis gibi çatlak kurabiye getiridm hani hazırmı çayy....

gelibolu17 dedi ki...

Mari,çok teşekkürler canım :)))

Awdil,sağolasın :)

Cahide,canım teşekkür ederim,yaparsın sen istersen onuda :)selamlar,sevgiler :)

Meleğim,kurabiyeler için teşekkürler,demliyorum çayı şimdi...öpüyorum,sevgiler :)

Sazan dedi ki...

Caannııımmm, öncelikle iyi geceler, Allah rahatlık versin, zira sen uyumuşsundur, ben de az sonra uyuyacağım...

Ben de istiyoru ama bi tane senin el emeği şallarından :)

Çok mu şımardım ne :)

Çok annelerin güzeli, yormam seni ama benim de elimden gelmez kiii :)

Öperim çok çok...

gelibolu17 dedi ki...

Sazan'ım,kuzum,gelin/ciğim,hoşgelmişsin,evet benim uyuduğum saatte gelmişsin bidenem,malum erken yatarım,erken kalkarım ben :)Umarım güzel bir uyku çekip güzel rüyalar görmüşsündür :)
İstediğin şal olsun ayrıcada canım benim,yaparım sanada bir tane ama ne zaman biter bilmiyorum,bittiğinde haber ederim :)Yorulmam hem sen merak etme,ben onları terapi niyetine örüyorum :)

Bende öptüm,günün güzel geçsin,sevgiyle kal gelin/ciğim,selamlar....

Gelibolu'm