8 Şubat 2011

Sevgili/ye/me (SAV) Mektup

Günlerdir düşünüyorum,yaklaşan Mevlid Kandili'ni,En Sevgilimizin Hz. Muhammed (SAV) 'in dünyayı şereflendirdiği Rebiülevvel ayının on birinci gününü on ikinci güne bağlayan geceye 'Mevlid Kandili' diyoruzya,Hani bu mübarek gece bütün Müslümanlar için bayram hükmündedir ya...


Bu yıl Mevlid kandili,Sevgili/mizin Dünyaya teşrif yıldönümü 14 şubat yani malumunuz olduğu üzre "valentine days" denk geliyor,adını bile yazamıyorum bak doğru düzgün,yazmakta istemiyorum zaten,bilen bilirde zaten benim o güne bakış açımın nasıl olduğunu...İşte o yüzden bu yıl oldukça muhalif takılıyorum,ekranlarda boy boy,gazetelerde çarşaf çarşaf çakma sevgilisine ne hediye alınması gerektiğine dair ilanlar var,görmüyorum,bakmıyorum,ilgilenmiyorum,Benim asıl ilgilendiğim,Büyük bir çoğunluğu Müslüman,Mümin ve Mümine olan bir ülkede 14 şubat Mevlid Kandili olduğudur....Hadi ne duruyoruz bizde o zaman Hristiyanların bu özel gününe inat En sevgilimizin doğum gününü,dünyaya teşrifini en güzel şekilde kutlayalım,O Sevgililer Sevgilisi (sav) bizden hediyede istemiyor üstelik,
Gönülden gelen bir salat,selam,salavat,dua yeterli ve birde O'nun
istediği gibi kullar olmamızı istiyor...
Bizler Sevgilimizi (Sav)görmedik,görmeden sevdik,O'da bizi görmedi ama secdede Ümmetim diye ağladı,hep bizleri düşündü...
Salat selam sana olsun,Ya Nebi...
Anam Babam Sana feda olsun Nazlı Nebi...
Ayağına takılan kum tanesi olaydım...
Senin asrında,Asrı Saadetinde yaşamak nasip olmadı bizlere,ama inşallah Allahü Teala'nın izniyle,hidayetiyle,Senin yolundan giden kullardan oluruz.


Ayağını sürdüğün,
toprak ben olaydım,
elini yıkadığın,
suyunda ben olaydım...
yüzünü kuruladığın,
havlun ben olaydım,
kapında değil,eşiğinde
sana kul ben olaydım...
senin uğruna yaratılan ben,
yolunda vurulan can ben olaydım,
sana layık hiç değilim,
etrafında pervanen olaydım,
davetine layık kul,
seni bir kere gören ben,
bir kere daha gören olaydım...
karnına bağladığın taş,
dizine yaslanan baş,
kapında değil,eşiğinde,
sana kul ben olaydım....
SELAM SANA NAZLI NEBİ...


Keşke Mevlam alnımıza yazmış olsada ayak bastığın gül kokulu topraklara gelebilsek,Ravzana yüz sürebilsek,Ben kendi adıma çok isterim...
Bir kez Rüyada görmek nasip oldu,inşallah tekrarıda nasip olur...


"Rüyada Peygamber efendimiz Muhammed aleyhisselamı hakiki şekliyle gören, muhakkak Onu görmüş olur Çünkü şeytan Onun şekline giremez"
Hadis-i şeriflerde buyuruldu ki:
(Beni rüyada gören, gerçekten beni görmüştür Ben her surette görünürüm) [Deylemi]


(Beni rüyada gören, gerçekten beni görmüştür Çünkü şeytan benim şeklime giremez Ebu Bekri Sıddıkı gören de, gerçekten onu görmüştür Şeytan onun da suretine giremez) [Hatib]


(Beni rüyada gören, uyanıkken görmüş gibidir) [İbni Mace]


(Beni rüyada gören, Cehenneme girmez) [İbni Asakir]


Belkide aranızdan böyle yazımı yazılır diyenler çıkacaktır,beğenmeyelnler,burun kıvıranlar çıkacaktır,olsun ben onların hepsine Eyvallah diyorum,çünkü bu yazdıklarımı tamamen içimden geldiği gibi Allah rızası için yazıyorum...


Çok üzülüyorum çünkü,günlerdir düşünüyorum...
Ve ben Bu yılki Mevlid Kandilini yukarıda belirttiğim şartlardan dolayı,
daha fazla salavat getirerek,daha fazla dua ederek,ibadet ederek geçirmeyi düşünüyorum,ya siz,nasıl geçirmeyi düşünüyorsunuz?


Bütün Müslüman kardeşlerimin Mevlid Kandili şimdiden kutlu ve mutlu olsun.
En Sevgili/miz'in (sav) Dünyaya teşrif yıldönümü kutlu olsun...
Yolunda olmaya çalışıyoruz,Müslümanız Elhamdülillah...

By
Gelibolu17

Hz.MUHAMMED'e SALAVAT ( Paylaşalım Yayılsın) [HQ]

Bu yazımı İslam'ın Işığında Dini Etkinliğimiz-Mevlid Kandili Konusunda ev sahibeliği yapan
Gülayce
'ye göndermek istiyorum...
Sevgiler,selamlar

3 yorum:

gülaycebilgidünyası dedi ki...

iyi geceler yazın yayında tekrar katılımlarını bekliyorum sevgiler

gelibolu17 dedi ki...

Canım çok teşekkürler,inşallah katılmaya çalışırım..

http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba ıyı geceler

Gelibolu'm