9 Şubat 2011

Mimlenmişim

He man,Voltran,Uçan kaz,Heidi,Bay meraklı,Temel Reis,Tenten,Redkit,
Asteriks,Şeker kız,Tom ve Jery,Tweety,Şirinler,Hugo,,,
Bunlar benim çocukluk yıllarımda severek izlediğim çizgi filmlerden ilk aklıma gelenler...
Tommiks,Zagor,Mister No,,,ise ilk aklıma geliveren çizgi romanlar:)


Gülmeyinnn,bizim çocukluğumuzda internet yoktu,yüzlerce kanallı televizyonlarda yoktu,zaten uydu bile yoktu,Tek kanallı TRT televizyonu vardı,Birde çok severek dinlediğim Radyo,,,
Hoş hala iyi bir radyo dinleyicisiyim:)))
Ama bütün bu yokluklara rağmen bizler mutlu çocuklardık,çünkü doyasıya sokakta oynardık,insanlar şimdiki kadar art niyetli değildi...


Şimdi ise oğluşlarla izlediğim ve çook sevdiğim çizgi filmler,
Sünger Bob,Avatar,Jony Bravo,,,
Napim bu yaşımda hala seviyorum çizgi film izlemeyi,bir yanım hala çocuk çünkü benim:))))
Ayrıcada tv de ki o saçma sapan programları hiçte izlemiyorum:)


Blog dünyasının
MELEĞİ
beni {MİM}'ine ortak etmiş,konusuda "hangi çizgi film kahramanı olmak isterdiniz?"


Ben hiç düşünmedim hangi çizgi film kahramanı olurdum diye ama arada sırada aklımada gelmiyo değil,
Hugo'da cadı sila vardı o olabilirmiyim acaba,ne dersiniz:)


Yaaa biliyorum çok uzattım ama çok sevdim ben bu mim in konusunu,bakın ne güzel nostalji yaşadık...



Meleğe
,çok teşekkür ediyorum,yanaklarından öpüyorum,
bende Bütün bu Mim cevabını okuyup gülümseyip,bende cevaplamak isterim diyen arkadaşlarımı Mimliyorum...
Birbirinden güzel cevaplarınızı bekliyorum,sevgiler,selamlar...


Ya siz,hangi çizgi film kahramanı olmak isterdiniz?



7 yorum:

muko dedi ki...

canım merhaba nasılsın çanakkaleye geldinmi?havalarda bu hafta çookkk güzel valla özlemişim yaz mevsimini öptüm canım.haaa bu arada ben şeker kız candy olmak isterdim:)))))

Gelibolu17 dedi ki...

Mukaddes,hoşgeldin canımm,geçen cuma geldim Çanakkale'ye oğluşlarla geldik o günde hava çok soğuktu,işimi hallettim dediğin yerde,16 sında tekrar kontrele gelicem kısmetse,o zaman sanada uğrarım kısmetse,geçen sefer uğrayamadım çocuklarla gezmek istediler,sen zaten şeker kız candy gibisin istemene gerek yok şekerim...
selamlar sevgiler...

muko dedi ki...

inşallah şekerim görüşmek üzere 16 sında eğer bir değişiklik olmaz ise nöbetten çıkmış olucam haberleşelim mesaj atma duymam çaldır kapat:)))

vєssєℓαм dedi ki...

Selamlarr Canımm Benımm Ne Güzel Nostalji Yaşadın ve Yaşşattınn Heidiyi Çok Severdim :D

Gelibolu17 dedi ki...

Mukaddes,Tamam canım öyle yaparım,,sevgiler...

Vesselam,aleyküm selam,bende çok severim heidi yi:)
Bak birde vikingler ve taş devri vardı onları yazmayı unutmuşum,şimdi aklıma geldi...
sevgiler

efeninannesi dedi ki...

bitanem gülcanım ahhh ne kadar haklısın söylediklerinde bende annemi kaybedeli 4 yıl doldu ama günler aylar geçtikçe acısı içerime bir hançer gibi daha fazla oturmaya başladı ama naparsın takdiri ilahi işte aynen dediğin gibi ayakta kalmak zorundayız hayat devam ediyor

efeninannesi dedi ki...

güzel dilekelrin için teşekkürler bitanem rabbim sınavı geçenlerden eylesin inşallah görüşmek üzere sevgiler

Gelibolu'm