12 Haziran 2010

Yeni çantam

Bu çantamıda yeni ördüm,resimleyip yayınlamak bugüne kısmet oldu:)
Kurdele ipi ile 8 no şiş ile ördüm,45 ilmek başladım,7 sıra haroşa örüp,
sonra ipi şişe 2 defa dolayıp bir ilmek ördüm,bir sıra böyle bitince tekrar haroşa ördüm fakat bir önceki sırada 2 doladığım ilmekleri örmeden boş bıraktım,üç sıra haroşa ördüm,sonra yine aynı işlemi tekrarladım çanta istediğim boyuta gelene kadar...


3 tane 100 gramlık kurdele ipi gitti,
içinde astar dikip sapınıda takınca ortaya böyle güzel(bence)bir çantam daha çıkmış oldu:)
fakat burası küçük biyer olduğu için fazla sap seçeneği yok,
ben üzerine uygun bunu bulabildim,bakalım bu yaz böyle kullanayım(sürükleyeyeim)olmazsa başka yerden daha güzel sap aldığımda onunla değişebilirim...

By gelibolu17

4 yorum:

ahsen58 dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş güle güle kullan

ahsen58 dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş güle güle kullan

Kırmızı Papatya dedi ki...

Canım benim ne de güzel yapmışsın ellerine sağlık ..
Renkleri de çok şeker..

güle güle kullan inşaallah,

Sevgiler

gelibolu17 dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM AYLİN VE AHSEN58...
SEVGYLE KALIN.SELAMLAR

Gelibolu'm