19 Ocak 2010

HIRSIZ VAAARRRRRR!!!

Merhaba arkadaşlar çok sağolsun http://bendensofralariniza.blogspot.com/

arkadaşımın verdiği haber sayesinde benim ve bir çok blogyazarı arkadaşımın tariflerinin çalınıp
http://yemek-evi.blogspot.com/
adlı sitede yayınlandığını gördüm...
kendisinin kim olduğu belli değil ayrıca ağzının payını vermek istedim ama sayfasına yorum yazılmıyor.
bende sayfasına yazamadığımı kendi sayfamdan hem kendisine hemde YETKİLİ kurumlara iletmek istiyorum...
lütfen gereğini yapınız...
sevgiler...

http://yemek-evi.blogspot.com/
adlı hırsıza duyurulur:

"kimsiniz bu siteyi açmadaki amacınız ne bilmiyorum ama benden izinsiz benim tariflerimi alıp sitenizde yayınlamanıza çok sinirlendim.
hadi öyle bir gaflete düştün tariflerimi sitende yayınladın hiçmi altına bana teşekkür etmek gelmedi,bu kadar uğraşmışsın bana sormadan almışsın yayınlamışsın ufacık bir teşekkür notunu niye çok gördün...
bu sana ilk ve son uyarımdır.
ya benim bütün tariflerimi sitenden silersin yada oturup hepsinin altına teker teker gelibolu17 ye teşekkür edeirm yazarsın...
yoksa seni şikayet ederim.sürüm sürüm süründürürüm...
kontrele gelicem tekrar gözüm üzerinde.
bir dahaki sefere bu kadar kibar olmam ona göre..."

By gelibolu17

4 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ahhh ! Ahhh !
Emek hırsızlığına çok kızıyorum çok.O tür insanlar yüzünden artık şiir , edebi yazı yazamıyorum net dünyasında alıyorlar bari alıntı diyin yok kesmez derler mi hiç ondan sonra üzül dur şiirini yazını bir başka site de gördüğünde..
Bahsetdiğiniz siteye az bucuk bakdım neysekı şahıs resimlerde oynama yapmamış isimlerı silmemiş..Sil se daha kötü idi..
Ne diyelım RABBIM bu türk insanları bızden uzak tutsun...

Adsız dedi ki...

canım bu tür insanlara haddini bildirmek lazım.sayfasına yorum yazılıyor.

anneminkizıyim dedi ki...

Canim merhabalar bende simdi gördüm o blogu ve senin de pogacayi orda görünce hemen haber vereyim dedim ama senin haberin varmis.
Cok üzülüyor insan emek verdigi güzelim tarif ve fotolari digerlesi sorumsuzcaa almasi daha dogrusu calmasi, yazik....
kendi tariflerim varmi kontrole devam ediyorum, sevgiler...

Elifin Terazisi dedi ki...

Arsız bunlar, emeği sömürmeyi hırsızlıktan saymıyorlar mı nedir?

Gelibolu'm