5 Nisan 2008

SOBEEEEE!

canım arkadaşım AYŞEGÜL,HOBİEVİGARDENYA70
beni sobelemiş,

gecikmeden cevap yazayımm..
sorularıda çok güzel.
VE SEN GİDİYORSUN!
vedaları hiç sevmem ama söylenecek en güzel söz:Allah'a emanet ol,Allah'a ısmarladım,kendine iyi bak...en kısa zamanda görüşmek dileğiyle....
SÖYLENMESİ EN ZOR OLAN SÖZCÜKLER:
başınız sağolsun!hoşçakal...
SENİN İÇİN YAĞMURDAN SONRASI NE İFADE EDİYOR?
bereket,bolluk,mis gibi toprak kokusu,rahmet,yağmurda yürümek....
BURÇAK ÇEREZCİOĞLU?
??????????????????????????????????
SENİ SOBELEYENİ NASIL BİLİRSİN?
UZAK DİYARLARDAN,SESİNİ DUYMADIĞIM,YÜZÜNÜ GÖRMEDİĞİM,AMA ÇOOOK SEVDİĞİM BANA HER ZAMAN DESTEK OLAN,BENİ HİÇ YALNIZ BIRAKMAYAN,BLOGUMU AÇTIĞIM İLK GÜNLERDEN BERİ YANIMDA OLAN,GÖNÜL DOSTUM,İKİ ÇOCUK ANNESİ,ÇOK ŞEKER BİR ARKADAŞIM,KENDİSİNİ İYİKİ TANIMIŞIM,ARKADAŞLIĞIMIZIN UZUN YILLAR SÜRMESİ DİLEĞİYLE.AYŞEGÜL'ÜM SANA GELİBOLU'DAN GÖNÜL DOLUSU SEVGİLER BIRAKIYORUM BURAYA.ÇOK TEŞEKKÜRLER.İYİKİ VARSIN!
BEN KİMSEYİ SOBELEMİYORUM.SEVGİLER...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım senden bir ricam var ben banner yapmayı bilmiyorum sağolsun boncuk devrim arkadaşım benim için yapmış ama ben kendim yapmak istiyorum senin nesajını okudum yüxelcenin blogunda bana da yardım edebileceğini düşündüm nasıl yapıldığı hakkında beni bilgilendirirmisin özellikle istediğin resmin üzerine yazı nasıl yazılıyor bu konularda yardımını istiyorum yardım edersen çok sevinirim ayrıca blogunda çok güzel ellerine sağlık

Gelibolu'm