31 Mart 2008

SOBEEEEE! A'DAN Z'YE

Aslında daha 3 gün önce sobelenmiştim ama bu seferde canımmmm arkadaşım
YÜXELCE
arkadaşım sobelemiş.kendisine benide hatırladığı için çok teşekkür ediyorum,sevgilerimi gönderiyorum:)))
Sobenin konusuda pek hoş doğrusu A'DAN Z'YE:
A:Aşk,
B:Birliktelik,
C:Canolar(yani sizler)
Ç:Çay,çekirdek,Çocuklarım (benim evin olmazsa olmazları)
D:Deniz,Doğa,
E:Eşim,
F:Film gibi hayatlar,
G:Gül,
Ğ:?,
H:Hayat,
I:Isınmak,
İ:ilgilenmek,
J:?
K:Kuran-ı Kerim
L:Lale devri çocuklarıyız biz....
M:Mutfağım,
N:Ne pişirsemmm?
O:Oyuncak,
Ö:Örgü:terapi gibi birşey yani,
P:Piknik,
R:Radyo,
S:Sadakat,Samimiyet,
Ş:Şefkat,Şirinlik,
T:Ters tarafıma denkk gelme kötü olur,
U:Uykucu şirin,
Ü:Üzüntü,
V:Varolmak
Y:yaşama sevinci,
Z:Zihni sinir...
ben bu sobeyi çok sevdim,zevkle cevapladım,şimdi sıra benim sobeleyeceklerimde:kolay gelsiin!

orgubahcesi.com

knittingsidecar  guldefne-myoopie

3 yorum:

keskinli dedi ki...

ARKADASIM
malesef keskinlininmutfagi.blogcu.com adresim hakerlendi ;ARTIK SIZELERI YENI BLOGUMA YANI http://ikizlerinannesi-ikizlerinannesi.blogspot.com'A bekliyorum saygilar keskinlininmutfagi olarak gelen mesajlar bana ayit degildir artik

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Selam Hayırlı Günler Sağlıklı Neşeli ve bereketli güzel bir gün Geçirmenizi temenni ederim. sevgiyle saygıyla vede sağlıkla mutlu esen kalın Allaha emanet olun,Sevgi ve Saygılarımla

ellerinize ve yureğinize sağlık guzel paylaşımlarınız için teşekkur ederim.arkadaşım sağolasın varolasın

Şükrü Yılmaz
Antaka-Hatay

http://sukruyilmaz.net
http://sukruyilmaz.blogcu.com

HÜRRİYETE İLAN

Hava azdı bak, havai mai
Düşüyor üstüme bir semavi
Deterjamanın evren pulları...
Ve teperken tipili yolları
Bir garip uyku görmede rüyam
Olmamak üzre bir daha reklam
Böyleymiş meğer en son yıkanmam...
Çamaşır makinesinde bir adam...

Alıntı:CAN YÜCEL
http://www.siirperisi.net/siir.asp?siir=2638

keskinli dedi ki...

SELAM CANIM YORUMUN VE DESTEGIN ICIN COK TESEKKÜR EDERIM HERSEY YOLUNDA ARTIK TEKRAR BURALARDAYIM SEVGILER HAYIRLI CUMALAR

Gelibolu'm