16 Şubat 2008

ÖRGÜ,OYUNCAK TIYTIL!

arkadaşım http://mavis62.blogcu.com/un ev sahipliğini üstlendiği ÖRGÜ ETKİNLİĞİ#11için önce davetine teşekkür ederek,sizlere hazırladığım Bayan Tıytıl'ı göstermek istedim.umarım beğenirsiniz...



Tıytıl dedim çünki tırtıl'lara hakaret etmek istemem.Ben aciz bir kulum hiç bir şey yaratamam
sadece böyle yünden oyuncağını yapabilirim...örmeye 10 ilmekle başladım.düz örgü ördüm.
tamamen evde kalmış artık yünlerden ördüm.15 er sırada bir 10 ilmek arttırdım.15.ci sırada haroşa ördüm bir sıra boğum yeri belli olsun diye.En son bitirince tersinden dikip yüzünü çevirdim,boğumlarına kadar elyaf doldurup boğumunu yaptım.Yüzünüde gözlerini, antenlerini,burnunu,dudaklarını tek tek örüp,üstüne diktim.çil yaptım.ayaklarınıda örüp diktim.
ortaya böyle bir tıytıl çıktı.Tamamen hayal ürünü...
arkadaşım http://mavis62.blogcu.com/

un ev sahipliğini üstlendiği ÖRGÜ ETKİNLİĞİ#11

için önce davetine teşekkür ederek,sizlere hazırladığım

Bayan Tıytıl'ı göstermek istedim.umarım beğenirsiniz...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Katılımın için teşekkür ederim canım.Tıytılda çok sevimli ve çok güzel bir bayan.eline, emeğine sağlık.sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Canım desteğin için sağol. Çanakkalede görüşmek nasip olmadı. İnşallah yazın gelince görüşürüz.Öpüyorum seni.

Adsız dedi ki...

Ayy..Ne şeker tıytıl,Bayıldım..
Mutlaka yapmalıyım canım,
Ellerine sağlık,
SEVGİLER

Hülya dedi ki...

Tıytılınızı ben de çok beğendim...
Ellerinize sağlık.
Üstelik bir hemşehrime rastlamak çok keyifli.

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

canıııım tıytılın da ne şeker olmuş ellerine sağlık gülcanım çerkez57 (tülay) dan bende haber alamadım ama sanırım işleri hallolsa bile net bağlanmadığı için gelemiyor yakında haber alırım sana da bildiririm canım sevgilerle kal bacııııııııııım öptüm

Adsız dedi ki...

cok hos olmus ellerine saglik
evdeki artan malzemelerle bir seyler üretmek cok güzel bir duygu demi?
eminim tiytilin sahibide vardir
sevgilerle Dilek
www.diki35.blogcu.com

dantelistan dedi ki...

beğenmemek ne mümkün öyle şeker bakıyorki insana ellerine sağlık canım kalan yünleri değerlendirmek için güzel bir yöntem iyi günler dilerim

Gelibolu'm