26 Şubat 2008

canım arkadaşım http://papatya68.blogcu.com
un ev sahipliğini yaptığı Porselen demlik çay saati etkinliği"16" içinkendisine daveti için çok teşekkür ediyorum.Medine'ye gönül dolusu sevgilerimi gönderiyorumMİLFÖYLÜ BÖREK ile katılmak istiyorum.MALZEME:herhangi bir marketten alınmış milföy hamuru,kesik,lor peyniri,maydanoz,susam,çörek otu,yumurta.YAPILIŞI:oda sıcaklığında yumuşamış hamurun içine karıştırdığımız kesik yada lor peyniri ve maydanoz lu karışımı koyup üçgen kapatıyoruz.kenarlarını hafif bastırıp,üstlerine yumurta sarısı sürüp susam ve çörek otu serpip size dedim ama ben serpmeyi unuttum.çoook kızgın fırında 180 derece yeter 15 dakika pişiriyoruz.soğuk fırına atmayın kabarmaaz.sonra ben karışmam..bu kadar.
AFİYET OLSUUUN!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Milföy hamurunun böreğini bende çok seviyorum. Kopyalama yasağı olarak bildiğim başka kod yok. Şablonun bir kaç yerinde deneseydin belki kabul eder. Kod sende yoksa bendekini tekrar istersen vereyim.

Gelibolu'm