9 Temmuz 2013

İftar Bereketi Etkinliği -6- Başlıyor


Evet söz verdiğimiz gibi mubarek Ramazan ayının başlamasıyla artık geleneksel hale gelmiş olan
İftar Bereketi Etkinliğimizin 6. sıyla beraberiz...Bu da demek oluyor ki 6 Ramazandır sizlerle beraber iftar açıp, sahura kalkıyoruz...Birlikte güzel ve değişik tarifler öğrenip hazırlıyoruz,misafirler ağırlıyoruz,
en önemlisi birbirimizi hiç görmememize rağmen tüm cömertliğimizle tariflerimizi bibirimizle paylaşıp
birbirimizin evlerine maddeten olmasa da manen misafir oluyoruz...
O yüzden ben etkinlik yapmayı çok seviyorum, bu sayede bir çok değişik blogla ve tarifle karşılaşıyoruz...
Sözü fazla uzatmadan ben etkinliğimize hepinizi davet ediyorum,,,,
9 Temmuz 2013-7 Ağustos 2013 Tarihleri arasında ben yani Gelibolu17 sizleri güzel tariflerinizle birlikte blogumda ve sayfamız da misafir edeceğim inşallah...Etkinliğimize herkes davetlidir ve istediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz...Davetiye götürmüyorum,beni yıllardır olduğu gibi bu etkinliğimizde de yalnız bırakmayacağınızı biliyorum...Tariflerinizi bekliyorum....Hayırlı Ramazanlar olsun...Selamlar Olsun Hoş kalınız...
Tarifleriniz aynı zamanda 
adresinde 
ve 
de
yayınlanacaktır...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Kolay tarifler bekliyorum. :)

birincisin dedi ki...

ARKADAŞIM KOLAY GELSİN KISA ZAMANDA BENDE KATILACAĞIM İNŞALLAH.MAİLİNE BİR BAK:)SELAM VE SEVGİLER:))

gelibolu17 dedi ki...

Yolcu'm güzel tarifler geliyor takipte kal :) selamlar


Birincisin, sağolasın bekliyorum tariflerini :)
Bakayım hemen, selamlar

Gelibolu'm