22 Haziran 2013

Kışın Giyeceğin Patiği Yazdan Öreceksin :)

Hadi ordan bu sıcakta patikmi örülür dediğinizi duyar gibiyim :)
Aşkolsun niye öyle diyorsunuzzz :) Yazın örgü örülmezmi? Ben örerim hem yaz hem kış hoşuma gidiyor sevdiğim şeylerle uğraşmak bir şeyler üretmek boş durmayı sevmiyorum napayım...
Bu patik modellerini çok sevdim, geçtiğimiz günlerde bebek versiyonlarını eklemiştim BURDA görebilirsiniz :)
Bende büyükler için ansıl olur diye düşünürken denemek için bir çift ördüm çokta hoş oldu örmesi çok zevkli hiç canım sıkılmadı :) Sıkılsaydı zaten bitmezdi :)
Neyse efenim sözü fazla uzatmadan her zaman dediğim gibi kendimizi methetmek için yaptığımız elişleriyle övünmek için değil ( yani yapan var yapamayan var değil mi şimdi ) yapacak olanlara fikir olması için tamamen iyi niyetimden yayınlıyorummm :) Ama 10 parmağında 10 marifet diyincede hoşuma gitmiyo değil laf aramızda :) Ben varya ben geçen sezon tığ işi patiklerle donattım yurdun 4 bir yanını bu sezonda bu modellerle donatacak gibi görünüyorummm belki içlerinden bir tanesi sizede gelebilir :)
Selamlar olsunn Hoş kalınız...







Örülüşünüde anlatıvereyemmi kısacık :)
Hiç beceremem ama siz anlarsınız biliyorum patiklik ipten 2,5 numara şiş ile 35 ilmek başladım bordo ile haroşa ördümm,45 sıra kadar sonra 13 ilmek eksilttim krem rengini bağladım,iki sıra düz ördüm sonra 3 sıra bordo haroşa, sonra yine 2 sıra düz krem bu şekilde 15 bordo olana kadar ördüm iki sıra krem örüp bitirdim... Çizgili kısmı bordo kısmın üzerine getirip diktim ortaladım sonra altını diktim üst ağız kısmını büzdüm, kenarına eksilttiğim fazlalık bordoyu kıvırdım oyaladım büzdüğüm yerede bir ponpon uydurup diktim....Ortaya bu güzel şeyler çıktı...Aslında resmini çeksem aşama aşama olurdu ama unuttum diğerini örerken çekerim inşallah....Hay ben uğraşamam derseniz rica edin örüvereyim sizede bir çift :)

7 yorum:

PaSaSofraM dedi ki...

cok güzeller ellerine saglik :)
burda halen yaz gelmedi üsüyoruz banada birtane örseydin iyi olurdu :))
kisa hazirlik sadece mutfak icin olmamali en iyisini yapmissin :)

Adsız dedi ki...

Ben örgü işlerini bir kenara bıraktım şimdilik. Bir dantel işi başladım. Ayrıca dikiş falan dikiyordum. Şimdi malum okullar kapandı. Çocuklara ders okutma işi başlayacak.

gelibolu17 dedi ki...

Burasıda serin Paşasofram, bir türlü tam yaz gelmedi, yağmurlar devame diyor, hayırlısı olsun bakalım...
Sağolasın, selamlar :)

gelibolu17 dedi ki...

Yolcu,
dantel uzun süredir örmüyorum canım istemiyor açıkçası önceden çok ördüğüm için olmalı :)
Yemenilerim var oyalanacak ama Ramazan ayı geliyor okullar kapandı el işi zor bundan sonra.....
Selamlar

patik örnekleri dedi ki...

patik örmek gerçekten çok zevkli bir iş. Örnekleri arttırırsanız sevinirim

gelibolu17 dedi ki...

Evet sevgili Patik Örnekleri oldukça zevkli :) diğer modellerimi buradan görebilirsiniz....Teşekkürler selamlar http://gelibolu17.blogspot.com/search/label/PAT%C4%B0K

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık,çokda güzel anlatmışsınız.

Gelibolu'm