4 Mayıs 2013

Aramızda Engel Yok

Kanal D ekranlarında günlerdir tanıtımları dönen videolar var,
Aramızda engel yok sloganıyla engelli arkadaşlarımız için diziler, haberler işaret diliyle, alt yazıyla, seslendirmeyle yayınlanıyormuş sanırım daha tam olarak incelemedim ama tanıtımını gördüğüm anda çok hoşuma gitti, emeği geçen düşünen hazırlayan herkesin emeğine sağlık,
teşekkürler....Her sağlıklı insan bir engelli adayıdır deyip, hayırlı hafta sonlarınız olmasını dilerimmm,
hoş kalınız, selamlar :)
Ayrıntılı bilgi için lütfen bir TIK ...
Bu gibi yapımların daha da çoğalması dileğiyle....
Kanal D, işitme ve görme engelliler için başlattığı “engelsiz dizi” projesini daha da ilerilere taşıdı! Kanal D, televizyon yayıncılığında bir ilke imza atmış ve işitme ve görme engelliler için, yazılı ve sesli betimlemeli dizi yayını yapan ilk televizyon kanalı olmuştu. 
Kanal D, işitme ve görme engelliler için başlattığı “engelsiz dizi” projesini daha da ilerilere taşıdı! Kanal D, televizyon yayıncılığında bir ilke imza atmış ve işitme ve görme engelliler için, yazılı ve sesli betimlemeli dizi yayını yapan ilk televizyon kanalı olmuştu. Kanal D, işitme ve görme engelliler için geçtiğimiz yıl başlattığı bu projesini, şimdi daha da ilerilere taşıdı. İşitme ve görme engelli izleyiciler artık, Kanal D’nin sevilen birçok dizisini Kanal D’nin internet sitesinden ve http://engelsiz.kanald.com.tr adresinden, Kanal D’deki yayınından iki gün sonra izleyebilecekler. 


6 yorum:

NoEngel dedi ki...

Engelleri kaldırmaya yönelik böyle programları destekliyoruz. konuyu gündeme getirmenizde bir o kadar güzel. Teşekkürler.

gelibolu17 dedi ki...

Ekranlarda o kadar saçma sapan yapım proğram var ki bu tanıtımı görmek çok hoşuma gitti o yüzden hemen paylaşmak istedim,,,ben teşekür ederim ilginiz ve ziyaretiniz için,selamlar,sevgiler

Adsız dedi ki...

Hala çıkıyor mu bilmiyorum (pek fazla tv izlemediğim için haberim yok) ama trt'de işitme engelliler için haber bülteni yayınlanıyordu. Ben de bazen izliyordum. İlginç geliyordu doğrusu. Anlamaya çalışıyordum. :)

gül dedi ki...

NoEngel kardeşimize katılıyorum,siz duyarlı kardeşimede teşekkür ediyorum paylaştığın için sağol kardeşim.Hayırlı akşamlar.

gelibolu17 dedi ki...

Yolcu'm,
85-90 lı yıllarda tek kanallı dönemde yani bizim çocukluğumuzda kalan yıllarda Trt de işitme engelliler haber bültenini izlerdik merakla,ama artık yayınlanıyormu bende bilmiyorum kanallar çoğalınca Trt ye olan ilgimiz azaldı açıkçası, başka alternatifler çıktı ama o yıllar o kanallar programlar güzeldi ben özlemle anıyorum necefli maşrapayı yayının kopmasını bile özlüyorum bazen :)

gelibolu17 dedi ki...

Gül abla,
çok teşekkürler,selamlar sevgiler :)

Gelibolu'm