30 Aralık 2012

Eski Yıl Sona Erdi,Yepyeni Bir Yıl Geldi :)

2013'ÜN GELİŞİ 2012'DEN BELLİ OLURMUŞ ASLINDA :)
Valla bizde ne kadar nankörüz değil mi?
Yeni gelirken canım cicim,güzel yıl yeni yıl,bitmeye yakın,hemen eskidi at çöpe,bakma suratına,ay bu insanoğlu böyle işte şekerim,herşeyin yenisini güzelini,sıfırını sever :) Aaaa sanki bu biten tüm eski yılları başkası kullandı,kendisi elini bile sürmedi :)
Yokmuydu eski yıllarda halbuki bitmesin diye gözünün içine baktığın anların anıların,yada bitsin geçsin diye herşeyini feda edebileceğin acıların dertlerin,,,,,doğru söyle bak yokmuydu,olmazmıydı dediğini duyar gibiyim,
diyorsun da madem niye hemen eskiyince elinin tersiyle itiyorsun bir köşeye yeniyi gözlemeye başlıyorsun,onla ilgili hayaller kuruyorsun,şunu yapacağım,bunu edeceğim,şöyle gezeceğim,tozacağım,ne haltlar edeceğim diyorsun :)
Ne kadar ayıppp,cıx cıx cıx duymayım bir daha :)
Şuncacık yaşadığım yıllara bir bakacak olursak aslında,teeeee 74 lere gitmem lazım şimdi benim yolum uzun,
74 nere,2013 nere değil mi ama,yaşlanıyormuyum ne :)
Öyle valla,boyumca boyumu aşan çocuklaırm oldu,ama benim bu çocukluğum,telaşım,heyecanım hiç bitmedi,
bitmeyecekte galiba,hep derlerdi,insanın gönlü kocamazmış diye ne kadar doğru söylemişler,aman duyanda beni 90 lık nene zannedecek :)
Ama yokk olsun ben illa bir yerlerden bulup çıkarıp bir şeyler yaparım kendi kendime gülünecek,gülecek :)
Rabbim kimseyi ağlatmasın inşallah,hep güldürsün hem bahtından,hem yaşamından,hemde kaderinden.....
2012 yılıyla iyi anlaştık çok şükür sevdim kendisini,ve kendisi giderken bana bir çok sürpriz hediyeler bıraktı,
aynı performansı 2013 yılındanda bekliyorum,bekliyor olacağım :) Duymuşmudur acaba :)
Sizlerle hediyelerimi paylaşmak istiyorum bu senenin son yayınında ben,hepsini çok sevdim,severek kullanacağım,hoş bir anı,sürpriz olarak saklıyacağım,,,sahibelerine çok teşekkür ediyorum,güzel yüreklerinden öpüyorum,sevgiler selamlar olsun nazarlarında cümlenize....

Sevgili Porselen demlik hemşomun hediye terlikleri,
yumuşacıkkk tavşan gibi :)

Yakıştıda ayyyy ayağımda paralansın :)

Yumuşacık,çok şirin,çok sevdim,
şu anda ayağımdalar sıcacık tutuyorlar :)
Giydikçe arkadaşımı anıyorum,teşekkürler canım...

Sevgili Porselen demlik hemşomun hediye olarak gönderdiği
porselen demliklerim :)
Çok güzeller,teşekkürler

Facebook tan sevgili Tuğba'nın göndermiş olduğu kartpostal :)
http://kendimiariyorken.blogspot.com

Teşekkürler Tuğba :)

Facebook tan sevgili Manolya'nın kartpostalı :)

Teşekkürler Manoş :) sevgiler

Sevgili Ülkü'mün http://busemiz.blogspot.com un
hediyeleri :)
Kız kulesi sembollü anahtarlık,
hoş bir eşarp :)

Çok güzeller misler gibi sevgi dolu yüreğinin kokusu sinmniş üzerlerine

Bana laleler alamasada resmini göndermiş :)

Veee yıldızlı pekiyi ve gülen smilileriyle hoş bir kartpostal

Çook teşekkürler canımmm,öperim,sevgiler

Sevgili Pınarpare'min hediyeleri....
http://delinindelisi.blogspot.com

Ben kendisini facebook ta tanıdım,çok sevdim,
kendisi sağolsun bana bu güzellikleri,
çok teşekkürler canımm :)

"Haydi Gel Bizimle Ol" isimli grupları var facede bir toplantıları olmuştu,
benide ayırmamış sağolsun,sembolik havlu ve toplantı fotolarını yollamış
ve güzel bir şiir :)

Şu güzel minik kartları kitap arası olarak kullanabilirim,,,
ve cicilerini severek giyeceğim :)
Çok teşekkürler canımm,hakikatten sürpriz oldu bu hediyeler bana
hiç beklemediğim bir şeydi,
kullandıkça seni anacağım :)

Şimdiden herkese iyi yıllar olsun,
2013 yılı gönlünüzden geçen tüm güzellikleri,iyilikleri
sizlere beraberind egetirsin inşallah...
Hoş kalın,sevgiler,selamlar olsun :)

14 yorum:

N.Narda dedi ki...

Sana da mutlu yıllar, hediyeleşmek de ne güzel olmuş ama, güle güle kullan :)

eda dedi ki...

vay vay ne kadarda sanslisiniiiiz! gule gule kullan hepsini :))

gelibolu17 dedi ki...

N.Narda,
teşekkürler canımm,
Mutlu yıllar,sevgiler selamlar olsun :)

gelibolu17 dedi ki...

Eda,
evet öyle oldu canım,teşekkürler,selamlar,öperim :)

gelibolu17 dedi ki...

"Hediyeleşmek sünnettir"
Her zaman maddi değeri olmaz verilen hediyenin,
bir gülümseme,tebessüm,selam,içten bir merhaba,bile hediye yerine geçer,
farkına varılarak hediye edildiğinde"
.... Nacizane....

gelibolu17 dedi ki...

Farkında olabilmek dileğiyle...

Pabuc dedi ki...

Güle güle kullan,hayırlı günlerde inşaallah..

Ben 2012 benim için bir hayli zor ve enteresan bir yıldı Rabbim bundan sonraki günlerimizde sağlık huzur mutluluk ve tebessümümüzü ilmimizi arttırsın inşaallahh...

Sevgilerimle..

gelibolu17 dedi ki...

Teşekkür ederim Pabuc'um,sağolasın :)

Amin cümlemizede inşallah yeni yıl güzellikler getirsin,sevgiler,selamlar :)

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

Sana da mutlu seneler arkadasim...

Adsız dedi ki...

yaaaa ama çok güzel bende kartpostal istiyorum ama yaaaa:):) mutlu yıllar dilerim..
sevgiler :)

gelibolu17 dedi ki...

Şehrinaz,
teşekkürler canım,sanada,sizede hepinize,hepimize inşallah....selamlar :)

gelibolu17 dedi ki...

Arselice,
evet çok güzel oldu canım yaa,adresini bırakırsan yoruma sanada bir kartpostal yollarım istersen :)
Teşekkürler,mutlu yıllar selamlar,sevgiler :)

gül dedi ki...

Hediyelerini de güle güle kullan emi,kardeşim.

gelibolu17 dedi ki...

Gül ablam,teşekkürler :) Selamlar,
Allah'a emanetsin....

Gelibolu'm