20 Temmuz 2012

Osmanlı Tarihi 4 Cilt Hediye Kitap Çekilişi

Varmış,sevgili kardeşim Lam-ı Tarif namı diğer Kalemin Secdesi düzenlemiş,benide haberdar etmiş sağolsun,,,kendisi daha öncede hediye kitap çekilişi uyapmıştı ama ben katılamamıştım,bu kez katılmak istedim,hoş katılmasamda mutlaka sayfamda duyurmayı isterdim,hep destek tam destek olmamız lazım böylesi güzel etkinliklere diye düşünüyorum ben,,,heleki benim gibi küçük bir yerde yaşayıp,istediğiniz her kitaba,istediğiniz zaman ulaşamıyosanız,kitaplar sizin için daha bir değerli olacaktır...Örnek iki gün önce Çanakkale'de bir kitap aradım 4-5 kitabevine sordum yoktu bulamadım istersem internetten getireceklerini söylediler ama onu bende yapabiliyorum zaten...Neyse konuyu fazla dağıtmadan hemen ben size Kalemin Secdesi kardeşimin hediye edeceği kitapları göstereyim,buyrunuz...

Böyle güzel ve faydalı kitapları kim istemez ki?
Ben isterim...
Sizde isterseniz eğer arkadaşımızın bloguna uğrayıp yazısını kopyalayıp blogunuzda duyurabilirsiniz,,,
hem detayları öğrenmiş olursunuz :)
TIK,TIK...
K.S Ayrıca Derki:
Not: Çekilişe katılım, 19.07.2012 / Perşembe - 09.08.2012 - Perşembe saat 23.00 itibariyle bitecektir. 10.08.2012 Cuma günü çekiliş sonucunu yayınlayacağım ve kazanan arkadaşımıza hediyesini yollayacağım.

5 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Katılıp blog sayfalarınızda paylaşmanızı çok isterim,,unutmayın bir yorum bir çekiliş hakkıymış,ayrıca blog sayfanızda duyuru 2. bir çekiliş hakkıymış,elçiye zeval olmaz :)
Bence bu harika kitaplar benim evimdede olsun okumak istiyorum bende diyorsanız
BUYRUNUZ

... dedi ki...

Teşekkür ederim ablacım, eksik olma inşaAllah... 3 hakkını yazdım kenara :).

gelibolu17 dedi ki...

Rica ederim,zevkle yayınladım,hatta Ramazan boyunca kayıt altta kalırsa diye tedbiren sağ tarafada bağlantı verdim,eee ne kadar çok katılım olursa o kadar iyi olur,hayırlısı olsun,inşallah layık olduğu kişiye gider kitapların,,,kutu kapalı kutumu bu arada :)

PaSaSofraM dedi ki...

slm canim hayirli ramazanlar etkinligin icin sayfamda olan Beyti yi alabilirsin

gelibolu17 dedi ki...

Paşasofram,ve aleykümselam,,,teşekkürler yayınladım,gene bekliyorum,sevgiler :)

Gelibolu'm