18 Haziran 2012

Denize Sıfır :)

Oldukça güzel bir manzara seviyorum,ruhumu dinlediriyor aynı zamanda....

Yengeçmi o? evet evet yengeç,gel yanıma poz ver bana,ben gelemem ıslanırım :) sen gel...

Bay yengeç :)

Dalga gelsin diye bekliyorum,ama yok geleceği :)

Deniz kenarında çekirdek çitlemek :)

Karşı kıyıda lapseki,çardak var ve orası aynı zamanda Ankara yolu,daha net havalarda geçen arabalar görülüyor bu yakadan :)

Fener altı/Kayalıklar

Taş topladım deniz kenarından :)

Hızır kayaya doğru,yüzsünler bakalım....

Dünya dönüyor sen ne dersen de...

Misler gibi deniz kokuyor...

Çakıl taşları....
Küçük oğluş denize gitmek istiyor,kurtlandı zaar,ama götürecek kimse yok,Allah'tan babası işten gelince hadi denize götüreyim dedide,istediği oldu :) Benimkiler Hamzakoy plajını pek sevmiyolar kumlu diye,Kayalıklarda yüzmek daha çok hoşlarına gidiyor,o yüzden bizde Feneraltı/Kayalıklara gittik,az birazda olsa değişiklik iyi geldi....Bende karşıdan onları ve denizi seyrettim,banada biraz moral oldu,mis gibi deniz havasını içime manzarasını beynime doldurduktan sonra birazcıkta resim çektim yine amatörce,,,,selamlar olsun....hoş kalın :)

5 yorum:

birincisin dedi ki...

Çok güzel kareler..Denizi özlemişim:)Sevgiler:)

N.Narda dedi ki...

Özendim.

Sazan dedi ki...

Çok güzel hepsi Gelibolu'm, ben de açtım yaz sezonunu, zaten açmamak mümkün değil buralarda.

Pek çok öperim...

Magia da Inês dedi ki...

Bonitas fotos do mar.
Boa noite!
Beijinhos do Brasil.
•.¸¸✿⊱╮¸¸.•

gelibolu17 dedi ki...

Birincisin,
sağolasın :) Deniz özlenmezmi yahu...
Sanada sevgiler,selamlar .)


N.Narda,,,
özendiysen gel senide götürelim canımcım,hem bi deniz havası almış olursun,,,selamlar :)


Sazan'ım gelmiş,hoşgelmiş,gelin/ciğim,nasılsın? özlettin kendini,,,evet sizin oralar erken başlıyor,şanslısın :)
Bende çok öptüm bide kocaman sarıldım,selamlar olsun...


Magia da Inês,
Obrigado, Atenciosamente :)

Gelibolu'm