26 Mayıs 2012

Eski ama eskimeyen gazeteliğim yeniden...

Bu gazeteliğin orjinalini dekorland dan almıştım yıllaaaar önce,aslı kumaştı,ben onu sonra bakim 2008 yılında makrome ipiyle tekrar ördüm değiştirmiştim burdanda paylaşmıştım,

Geçtiğimiz günlerde ben epey bi kurtlandım hep gözüm bu gazetelikteydi,artık renginden ve görüntüsünden sıkılmıştım malımda kıymetlidir benim heee atamıyorum bir türlü :) bende onu söktüm,,,ayıptır söylemesi üzerime dar gelen bir eteğim vardı rengini çok sevdiğim az sonra göreceksiniz,,,,onu kesip ondan yeni bir gazetelik görüntüsü çıkartmaya çalıştım evde başka bir kıyafetimden söktüğüm düğmelerim vardı onlarıda üzerine diktim,yani anlıyacağınız dostlar 5 kuruş para harcamadan gazeteliğimi yeniledim,hemde içim rahat etti oh be,eğer yapmasaydım çatlardım inanın....
Bakalım beğenecekmisiniz,,,şuan içine yemek dergilerimi koydum sonra gazetede koyarım,yada şişlerimle yünlerimide koyabilirim hiç belli olmaz...buyrun manzara budur..selamlar olsun hoş kalınız,iyi hafta sonlarınız olsunnn.....




4 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

harika olmuş yaaa :)))

Adsız dedi ki...

Bu makromeye de bayağı uğraşmışsındır. Annem de yapardı ben çocukken, kursuna gitmişti. Ben de yapmaya çalışırdım ucundan. Aslında zevkli oluyordu.

Aishas Bazaar dedi ki...

cok güzel olmuş canım benim ellerine sağlık..
Pek bakamadım bloga o yüzden dönüşüm gecikmeli oldu kusura bakma:)
opuyorum seni,
Kocamaaan sevgiler..

birincisin dedi ki...

Önce ki hali de yeni hali de süper ,ellerine sağlık:)

Gelibolu'm