19 Nisan 2012

2012 Kutlu Doğum Sinevizyonu

Dün akşam İlçemizde Kutlu Doğum Haftası Etkinlikleri çerçevesinde seminer vardı Allah'ın izniyle bizde ordaydık eşimle,Hacı Bayram Cami baş imam hatibi dünya Kur'an-ı Kerim okuma birincisi Ahmet Karalı beyefendinin Kur'an-ı Kerim Ziyafeti ve sonrasında 
Çanakkale İl müftüsü İbrahim Öcüt beyefendinin sohbetiyle güzel bir konferans oldu...
Bende sizlerle orda paylaşılan Diyanet işleri Başkanlığının "Kutlu Doğum 2012" sinevizyon gösterisini paylaşmak istedim... Buyrunuz iyi seyirler olsun...





7 yorum:

eda dedi ki...

cok guzel bir paylasimdi "hocaaaam "!(gercekten cok cok cok begendim "kardesim") gunaydinlar olsun sana.rahmetli bereketli, mutlu ve umut dolu yarinlarin olsun "kardesim Gulcan " ;)

gelibolu17 dedi ki...

Edaaaa,çekirgem göynü güzel kardeşim,hoşgeldin :)
Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için hepimize olsun inşallah,öpüyorum selamlar olsun kardeşime...

:) dedi ki...

Kardeşlik paylaşmaktır,güzel paylaşımların için sağol kardeşim.

"Kâinatta yaratılmış tüm varlıklar adedince salâtü selam O'nun üzerine olsun"..

Allah'a emanet olun,Hayırlı akşamlar

gelibolu17 dedi ki...

Gül abla hoşgeldinnn,nasılsın?

Ben teşekkür ederim güzel ziyaretin için,sende Allah'a emanet olasın,selamlar sevgiler :)

Rahmet timsâli olan Efendimiz (asm) buyurdular ki: “Cum‘a günü, bana çok salavât getirin. Çünki Cum‘a günü, şâhidlerin hazır olduğu bir gündür. Yani o günde melekler, ibâdet edenlerin yanında hazır bulunurlar. Sizden biriniz bana salavât getirdiğinde, bitirinceye kadar salavâtı melekler tarafından bana takdîm edilir.”
İbn-i Mâce

Essalâtu vesselâmu aleyke Yâ Rasûlallâh…

Elfu elfi selatin ve elfu elfi selamin aleyke Ya ResulAllah
Elfu elfi selatin ve elfu elfi selamin aleyke Ya HabibAllah
Elfu elfi selatin ve elfu elfi selamin aleyke Ya HalilAllah
Elfu elfi selatin ve elfu elfi selamin aleyke Ya NebiyyAllah
Elfu elfi selatin ve elfu elfi selamin aleyke Ya SefiyyAllah
Elfu elfi selatin ve elfu elfi selamin aleyke Ya Rahmetellilalemin

SÖZÜN ÖZÜ - SALİH YILDIRIM dedi ki...

Çok güzel bir paylaşımdı teşekkürler teyzecim. ALLAH razı olsun.
SEvgiler ...

gelibolu17 dedi ki...

Yeğenim,
ne güzel seni buralarda görmek uzuuunnnca bir aradan sonra :)Hoşgelmişsin,teşekkür ederim ziyaretin için,Allah sendende razı olsun inşallah..Bendende sevgiler,selamlar olsun...

Sempatik Blog dedi ki...

canımm az önce gezici çanakkale müzesinden geldim hala gözlerim yanıyo acıyo çok duygu dolu anlar yaşadım o anda nedense bir de sen geldin aklıma nikinden dolayı olsa gerek seviyorum seni,geliboluyu,çanakkaleyi ve benim güzel yurdum türkiyeyi az sonra bol resimli post hazırlıcam müze gezisiyle ilgili byby

Gelibolu'm