28 Mart 2012

Biraz da Nostalji (Benim gözümden 5 yıl önce Ankara-Sakarya,Hendek)

Merhabalar bugün canım ne sanalda nede reelde konuşmak istemiyor,heryerde çevrimdışıyım offline yim off uleyn offf,bolca radyo dinliyorum :) Bahar yorgunluğumu baş gösterdi acep? semptomlar onu gösteriyoda :)
Napiyim şimdi ben iki aspirin alsam geçermi :) En iyisi kalkayımda azcık iş yapayım derken telefon çalıyor ona bakıyorum,oda ne karşımda cıvıl cıvıl bir ses,neşem yerine geldi yaaaa çok sevindim,neyemi aldığım habere tabikide online blogger oldum hemen nasılda iki dakkada gördünüzmü ?
ayyy çok sevindim,neyse siz aşağıdaki resimlere bakadurun,ben bu haberi eşimede ileteyim,oda sevinsin :)
Resimlere gelecek olursak,bu resimler karışık en az 5 yıllık resimler hepsinide ben çektim sadece tvitiy ve kediş netten onlarda daha ben blogu ilk açtığımda kullandığım avatarlarımdı,buldum çıkardım ortaya,
ilk resim her zamanki gibi balkonumdan çekmeye çalıştığım yağmur resmi,diğerleri Ankara ve Sakarya-Hendek resimlerim,ve en aşağıdakilerde balkonuma gelen kumrular,,,,benim gözümden oralara bir bakarmısınız :) Kendinize iyi bakınnn,selmalar olsun,,,ruh halim ne kadra değişken,avuç içi kadar mutluluk yetti ehr zaman bana,işte şimdide öyle oldu,yazının başında karamsar olan ben beş dkkaya varmadan neşeme kavuştuım :) yazıyla oynamıyorum her zamanki gibi,olduğu gibi yayınlıyorum,,,,Arşive gönderiyorum....

Yine yağmur yağıyor gönlümün kıyılarına sağnak sağnak...

Çok seviyorum çoook.....

Bi kedi gördümmmm sankiii :)

Ankara,Ankara,seni görmek ister her bahtı kara.....

Ankara evleri

Benim gözümden Ankara

Altınpark

Yurttan sesler korosu,konser veriyor :) Yoksa atanamayan öğretmenlerin korosumu bu koro :)

Sahi Atanamayan öğretmenlerin korosu Antalya'daydı burası Ankara

Anıtkabir'den Ankara'ya bir bbakış,benim gözümden ;)

Gördüm çok şükür :)

Atam İzindemiyiz?

Hangi ananın kuzususun sen? Başın öne eğilmesin,sen şehit oğlu şehitsin,incitme yazıktır Ata'nı...

Kızılay'dan bir kare

Kızılay'dan başka bir kare

Ankara'da Gülveren Camii,arka tarafta Cebeci Asri Mezarlığı

Burası neresiydi yahu :) Ankara tabikide Mamak

O yapılan evler eskidi bile şimdiye kadar :) Sol tarafta görünmeyen kısımda Ankara Kalesi....

Samsun yolu,Ankara :)

Sakarya-Hendek Deve kuşu :)

Nereye gidiyonnn kaçmaaa :)

Ne bakıyon :)

Arabanın içinden bu kadar olur :) Sakarya-Hendek

Sakarya-Hendek,Uzaktan bakış....Arabanın içinden farkedildiği gibi,rahat duramazki illa çekecek :)

Al durduk şimdi rahatla çek bakalım,teşekkür ettik :) Sakaraya-Hendek Salman Dede'den inişte Hendek'e bakış :)

Bak tiii orda karşıda sarı bina varya onun adı neydi :) Sakarya-Hendek
Teldeki kuş :)

Geçen gün balkona birşey asmaya çıktım bu kumruda güneşte öyle mayışmışki beni görünce hiç kaçmadı birde poz verdi böyle,,, :)

Birde profilden çek abla der gibi duruyor değil mi ? Çeker onu ablasııı,seviyorum ben onları ama fıstık ta onları gördükçe  dışarı çıkmak istiyor :) Napıcaz,yaz gelsin balkona taşınıcaz tekmili birden .)

6 yorum:

N.Narda dedi ki...

bugün benim de canım iyi değildi,hala da öyle,bana da güzel haberler gelsin :(

gelibolu17 dedi ki...

N.Narda,,,
inşallah gelir canım...

Başım çok ağrıyor ya,,,bakamıyorum ekrana,gelcem sonra gene,selamlar olsun

maria dedi ki...

HARIKA!!!
GUZEL GUZEL IMAGINI

MARI

Pabuc dedi ki...

Ankarayı severim düzeninden dolayı..Dersane yıllarım orada geçmişti severek kaldım ve çok güzel dostluklar kurdum orada özel bir yer benim için :)

Henden zaten memleketim havasını suyunu özledim ne zamandır gidemiyorum ...

yine bekleriz Hendek e seni :)

Saygılar..

gelibolu17 dedi ki...

Mari,
sende harikasın,,teşekkürler :)

gelibolu17 dedi ki...

Pabuç,
Teşekkür ederim,kısmet diyelim :)

selamlar,saygılar bendende sana gelsin :)

Gelibolu'm