13 Aralık 2011

Çok Yönlü Blogger mışım da Haberim Yokmuş :)

"Çok yönlü blogger" ödülü

Ne demek çok yönlü blogger?
Her tarakta bezi olmakmı,yoksa bir koltukta ikiden fazla karpuz taşımakmı?
Yada her zaman dediğim gibi bu mim tarzı şeylerin üzerini ödül ile kamufle edip şirin gösteren "dış mihraklar" biz bloggerlar üzerinde deneymi yapıyolar,yoksa bizi copyalamayamı,klonlamayamı çalışıyolar,şişşttt uyanın kendinize gelin :)
Bir sabah uyanıp nete girdiğinizde bir bakmışsınız hepinizin bloglarının bir çakması çıkmış,adamlar yememiş içmemiş bizim verdiğimiz cevapları toplayıp,harmanlayıp,güneşte kurutup,elektrikli çay makinesinde demleyip,içinde dantel örtülü çay tepsisinde ikram etmiş :)Hadi ayır ayırabilirsen gerçeğinle çakmasını :)

Gelibolu17

Sevgili "Kalemzade" ve "Pabuç" sağolsunlar bana bu ödül ve mim karışımı şirin şeyi hediye etmişler,çok teşekkür ettim kendilerine,verdikleri hediyeyi blogumun en güzel yerine koyup,baktıkça kendilerini hatırlayacağım :)

Aynı ben :)

Fakat işin en zorlu tarafı verilen bu ödülün bazı kuralları olmasıymış. Kuralları da ingilizcesiyle birlikte yazarak gereğini yapmak gerekirmiş!
diye okudum,şok oldum,şoklardayım,dur ben bi şok markete gidip geleyim :)
İngilizce diyoya,işte bak buda benim bu işlerin altında "dış mihraklar" ın olduğu tezimi doğruluyo,kesin bu işin içinde bi iş var,biz bloggerların dilinden anlamıyolar,her zaman ne demek istediğimize kafaları basmıyo olacakki,demişler ingilizceside olsunki bi yerden toplamak kolay olsun :)
Oldu canım,aldım elime şimdi translateyi sana hem soruları hem cevapları hem ingilizce,hem fransızca,hem almanca,hem çince,hem japonca (biliyorum özel isimlerin başı büyük olması gerekiyo ama kusura bakma acelem var :)yazacağımki gözünüz kültürlü ve bi o kadarda toyota gibi blogger görsün :)

Hepimiz ayrı birer rengi temsil ediyoruz,ama biraraya geldiğimizde "gökkuşağı"nı oluşturuyoruz.

Kurallar:
1. Size bu ödülü layık gören kişiye teşekkür etmeli ve ona geri bağlantı vermelisiniz.
2. Kendi hakkınızda 7 gerçeği paylaşın.
3. Sevdiğiniz ve takdir ettiğiniz 10 başka blogçuya aynı ödülü verdiğinizi bildirin.
Yani çok isterdim bende Pabuç ve Nutukçu gibi Kalemzade'nin yazısından copy yapmak ama istemiyorum,huyum kurusun eller gidiyo Mersin'e ben gidiyom Tersin'e (şimdi herkes haritayı açtı Tersin nerde diye bakıyo :)
Birde niye 7 gerçek? 6 yada 8 değilde illa 7 gerçek niyekine?
Ben sana (ilk bu mimi kim hazırladıysa) inat 5,5 gerçeğimi yazıcam buraya,kalan 1,5 unuda sen tahmin et bakalım kolay oluyomuşmu :)
Buraya kadar her şey tamam teşekkürümüzü ettik,şükran,şükran,şükran :)Linkimizide verdik ;)
Sıra geldi gerçeklerle yüzleşmeye,hazırmısın :)
1- Acayip sır tutarım,bana sırrını söyle benimle mezara gider,hatta sen bile gün gelir o sırrın ağırlığını sırtında taşımaktan yorulursun,ona buna pay edersinde,ben yorulmam,hatta öyle iyi saklarımki nereye koyduğumu ben bile bulamam :)
2-Her yemekten sonra mutlaka geğiririm,geğirmezsem çatlarım :)
Nolduuuu tiksindinmi :) bana öle yüzünü gözünü buruşturma,sen istedin benim gerçeklerimle yüzleşmeyi :)birde 1,40 boyundayım,çok şişmanım,ayaklarım 45 numara :)
(Ağırmı geldi? elalemin tanımadığınız,huyunu suyunu bilmediğiniz bloggerlarınla uğraşırsanız öyle kalırsınız işte,heee al sana gerçekler noldu? gerçekler acıdır :)Bence fazla merak etmeyin bizi bu kadar bu mimleri ilk elden kim hazırlayıp başımıza sarıyosa onlara diyorum :)Şimdi bazıları diyecektir istemiyosan cevaplama diye,,,,yok olmaz cevaplıyacamki egom şişsin böyle bi havalara gireyim,daha sırada hangi marka parfüm kullandığımı yazacağım mim var,ya delirdinizmi Allah'ın aşkına...
2- Çok sulugözümdür,tv de acıklı film izlerken bile ağlarım,küçük oğlumda anne ağlıyomusun diye sorar,peçete verir,,,bilinçaltımla alakalı bir durum olabilirmi sizce :) Mutlaka aranızda bir bilirkişi yada psikolog vardır :)
3- Yağmuru çok severim,hele yağmurlu havada gezmeyi daha çok severim :)
Bakalım hava durumunda burayı yağmurlu dedi ama şu an günlük güneşlik,yağmur falan yağdığı yok,eğer yağarsa bende yağmurla yürüyüşe çıkarım bellimi olur :)
4- Çay içmeyi çok severim,,,,öyle illa porselen demlikte olacak diye bir takıntım yoktur,elektiriklidede yaparım çeliktede,önemli olan o çayın keyifle içilmesidir,
ama yazın mangal ateşinde kışın soba üstünde demlenen çayın tadıda bir başka olur....
5- Deniz olmayan yerde yaşayamıyacağım zannediyorum,,,,mis gibi iyot kokusunu ciğerlerine çekmek,deniz kenarında yürümek,martıları seyretmek,dalgalardan ıslanmaktan korkmak,denizin üzerine düşen güneş ışığının parlamasını seyretmek harika...
6- Kabalığı ve saygısızlığı hiç sevmiyorum,katlanamıyorum öyle insanlara,birde etrafına sürekli negatif elektirik yayan insanları,olumsuz düşünen,sürekli mızmızlanan,şikayetçi olan,dertlerini,hastalıklarını çanta gibi kolunda taşıyan insanlarla anlaşamıyorum...
7- Biraz gamsızım,öyle olur olmaz herşeyi kafama takıp kendi kendimi strese sokmam,
durup durup ortada hiç bir şey yokken kafasında türlü senaryolar yazıp kendilerine sanal dert çıkaranları hiç sevmem,eğer kendimi strese sokacaksam bak orda depremzedeler var hala karda kışta yaşam mücadelesi veriyolar,şehitlerimiz var,insanların belini büken yoksullukları var,onlar için üzülüp kendimi strese sokmayı tercih ederim,ve herşeyleri 4x4lük olupta hala mutlu olmayan,sürekli yakınıp kendini ve etrafındakileri bunaltanlara "Frida Kahlo'nun hayat hikayesini" okumalarını tavsiye ederim....
8- Buda promosyonu olsun :)
Hayvanları çok severim,hele kedilere bayılırım,köpekten korkmam :)
Ama yaşadığım ortam gereği (bahçeli müstakil evim olsa kesin bahçesini hayvanla doldururdum,kedi,köpek,güvercin,tavuk... :)evcil hayvanlarla hayvan sevgisi eksikliğimizi gidermeye çalışıyoruz,,,
Kupam oldu yaşasın,içine gül doldurup size gönderiyorum.
Umarım yeterli olmuştur verdiğim cevaplar,,,cıx cıx boşuna uğraşmayın benim çakmamı yapamazsınız :)
Bende şimdi 10 kişiye bu şirin ödüllü mim'i hediye edeceğim,ama öyle hatır olsun diye değil,gerçekten samimiyetlerine inandığım,çok yönlü olduklarını bildiğim,10 parmağında 10 marifet olan şirin ve sempatik arkadaşlarıma "pabuç,yusuff,nutukçu"
zaten bu ödülden almışlar ve cevaplamışlar onları şöyle nazikçe bu mimin dışında bırakıp,,,gönderiyorum,,,hazırmıyız ? 1-2-3-4.....
Yaseminlerim Kıbrıs'ta yaşayan gönlü güzel,kendi güzel hamarat,becerikli ve yufka yürekli gönül dostuma selamlar olsun....
İhyaca,her zaman alçak gönüllü ve mütevazı olmayı başaran ender dostlardan biri,misafirperver aynı zamanda,hem bu dünyada hemde ahiret yurdunda komşum olmasını istediğim gönül dostuma selamlar olsun....
Yolcu,Çektiği çok özel görüntülerle beraber bir o kadar alçak gönüllü,fotoğraflarının hikayesini bizlere yazdıran,kırılgan,naif bir gönül dostum oldu kendisi yeni tanışmamıza rağmen,selamlar olsun...
Boncukdewrim,en başta bir anne,bir gurbetçi,evinden yurdundan uzakta bir gurbet kuşu,çokta beceriklidir,hem elinde hem dilinde dedikleri türden bir gönül dostum,selamlar olsun...
Neslinnce,Dinlemek gibi,,,karlı bir Ankara'da 0ın6nda yaşasada sıcaklığını,sempatikliğini ve üflediği neyinin sesini bizlere her zaman duyuran,hissettiren gönlü güzel dosta selamlar olsun...
Göçebe,ruhunun "Derin" liklerinde fırtınalar esen,bir görünüp bir kaybolan,ama yokluğunda bile varlığını her daim hissettiren güzel yürekli,insa gibi insan olan dostlardan biri,,,selamlar olsun...
Hobibox,adı gibi mubarek kadın sanırsın hobi kutusu,nerelerden bulur o ilginç objeleri paylaşır blogunda bilmiyorum,her zaman değişik fikirleri,şablonları,şiirleri,yemekleri ve en önemlisi samimiyetiyle Şanlı İzmir'in dost yürekli Afet'ine selamlar olsun....
Aynur(papatya68),İlk blog arkadaşım olmakla birlikte kendisi,bir anne ve becerileriyle,mutfağıyla,dostluğuyla 5 yıldır her zaman yanımda olan güzel dost,
özlemini duyduğum,ziyaret etmeyi istediğim gül kokulu diyarlara selamlar olsun...Dualarında bizide unutma.
Mukadder,o benim mim yazılarımı okumayı seviyor,zaten mim yazılarım sayesinde tanıştık yanılmıyorsam,çok yönlü blogger olduğunu ben biliyorum, o yüzdende
onada selamlarımı gönderiyorum....
Emine Kaya,kendisiyle yeni tanışmamıza rağmen oda gerek hoş duruşuyla eğitici yazıları,yemekleriyle,anne oluşuyla,mütevazılığıyla aramızda olan ve ben eminimki uzun yıllar daha buralarda olacaktır,çünkü gerçekten kalıcı olanlar kendini belli ediyor bir şekilde...gönlü güzel dosta selamlar olsun...
Kabul buyrun lütfen....Sevgilerimle :)

28 yorum:

Pabuc dedi ki...

Teşekkkürler samimi cevağların için eğlenerek yazmışsın biz de eğlenerek okuduk var olasın :)

Şu karamsarlık konusunda sanırım ben çok büyük konuştum zamanında ki öyle bir ay yaşattı ki Rabbim bana kendimi tanıyamaz oldum..Kötümserliğin dibine vurmayı gördüm yaşadım ve bir daha asla yaşamak istemem kimse de yaşamasın inşaallah..Çünkü bu bir seçim değildi resmen ruhum uzaylıların eline geçmiş gibiydi :)

Tekrar teşekkür ediyorum güzel cevapların için ve bu enerjin hayat boyu devam etsin diye temenni ediyorum..Sevgi ve huzurla kal her daim..

Selam ve dua ile..

Ülkü dedi ki...

Hay maaşallah dil pabuç dicim izninizle sevgili pabuç adınızı kullanıyorum :))) çatladım kadın gözümden yaş geldi süpersin sen ödül vermesende hıhhh :) sakın el atim deme verenler sağolsun :P dişlerimi saydı millet du toparlanam :))

ihyaca dedi ki...

Her mim yazın gibi bu da çok keyifliydi, sen hep yaz biz de okuyalım böyle :)
Sevgili Gelibolum, kıymetli gülcanım, gönül dostum, yazdığın güzel sözlere çok teşekkür ediyorum. İçten olduğunu biliyorum, ve biliyorum ki sen de bu güzel kardeşliğin ve bu güzel düşüncelerin karşılıklı olduğunu biliyorsun. Bize birbirimizi sevdiren Rabbimize şükürler olsun. Mimini ve ödülünü gönülden aldım, kabul ettim, çok teşekkür ederim. En kısa sürede yazmaya çalışacağım..Sevgilerimle :))

gelibolu17 dedi ki...

Pabuç,rica ederim...Ayrıca tarafından hatırlanıp koskocaman bir çay kupasıyla ödüllendirilmek çok hoştu,yani ben en azından o kupanın içinde çay olmasını temenni ettim :)

Dibe vurmak,dibe vurup sonra tekrar gün ışığını görmek,silkinip kendine gelmek,kalktığın yerden daha bir güçlü yoluna devam etmek,en küçük zayıflığından istifade etmek isteyenlere inat bildiğin doğrular için savaşmak güzel olsa gerek...

Seviyoruz mimleri ne yapalım,elimizden geldiğince geri çevirmemeye çalışıyoruz...

Amin,sende...sevgiler

gelibolu17 dedi ki...

Ülkü,dil dışardaykende nefes alabiliyorumya ondan hiç içeri girmiyo dilim :) Anladın sen onu :)
Yok değişmiycem yazımı el felan atmıyorum meraklanma,seni başka sefere mimleyeceğim inşallah,hiç beklemediğin bir anda ve konuda :)
al şu mendilide gözyaşlarını sil,Allah her zaman mutlluktan ağlatsın :)
diş demişken du bende sayayım ;)

sevgiler

gelibolu17 dedi ki...

İhyaca,hoşgelmişsin.
beğenmene sevindim,okumaya ve yorumlamaya değer bulduğun için ben teşekkür ederim,bekliyeceğim sabırsızlıkla yazını :)

Duygularımız karşılıklı,allah'a emanet olasın,selamlar...

Adsız dedi ki...

Öncelikle teşekkür ediyorum. Şuan bir fotoğraf bloğum olmasına rağmen geçmişte çeşitli bloglar yaptım. Kitaplardan alıntı yaptım. Olmadı kendi fikirlerimi yazdım. Hatta elişi bloğu bile yaptım. Yani çok yönlü olmakla ödülü hakediyorum bir yerde. :) Fakat çok maymun iştahlı olduğumdan bir yerde dikiş tutturamıyorum.

Kendimden bahsetmeyi pek sevmem ama bir de yazı yazmadan fotoğraflarla bunu anlatabilecek miyim bakalım?

Ha bir şey söyleyeceğim. Bu 7 rakamı da dış mihrakların işi olabilir. :) Şu masonların 7 sayısı meşhurdur. 7 kollu şamdan vs. :)

gelibolu17 dedi ki...

Yolcu,rica ederim.
Demekki yanılmamışım bu ödülü sana vermekle sevindim doğru tahmin yaptığıma :)

İnşallah bu sefer renklerle yolculukta dikiş tutturacaksın bana öyle geliyor,bakalım tahminim ne derece doğru çıkacak bekleyip göreceğiz ömrümüz varsa :)

Sen fotoğrafla bu işin üstesinden gelirsin çok güzel bi şekilde ben eminim...

Hımm bak bu dediğin olabilir,bende diyorum bu 7 nin altında bişi var diye,,,aslında ne düşündüm biliyomusun,bir ipin ucundan tutup gidersinya nereye gittiğini bulmak için,bende ilk fırsatta kalemzade yi mimleyen blogtan başlayıp geriye doğru gidip bu mimi ilk kim çıkarmış bulabilirmiyim acaba diye deniyeceğim,bakalım nerde kopacak ip :)
bunu diğer mimler içinde uygulayabilirim,yeterki boş vaktim olsun...
selamlar

nadarû dedi ki...

ne diyeceğimi bilemedim..tek bi şey söyleyim ki seni Allah için seviyorum..güzel dostsun vesselam..

bu güzel sözlerin ve bu ödülü bana da layık gördüğün için yürekten teşekkür ediyorum..hep varol inşşaallah..ama mahcup oluyorum işte bir türlü mimlerine cevap yazamıyorum, hakkını helal et lütfen..

sevgi..muhabbet.. tebessüm ve çokca dua ile..

dipnot; ayrıca ödülün de hayırlı olsun bu arada çok yönlü yazdığını ve güzel yazdığını kabul et artık:)

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Hayırlı olsun ablacım ödülün:) Darısı bizim de başımıza :P

Peygamberim İzinden dedi ki...

Allah sizi iyilik ve güzelliklere doyursun emi :)
Canım Gelibolum diye hitap etmek istiyorum..
Ben burda yorumları okurken koptum oğlum yanımda ders çalışamıyor "niye kendi kendine gülüyorsun" diyor.
Şu sizin dış mihrakların yedisine gülmekten gözlerimden yaş geldi..
Allah'ta sizi iki cihanda mutlu etsin sevdiklerinizle..
Benim hakkımda ki düşüncelerin beni çok mutlu etti güzel söz herkesi mutlu eder sağol varol..
Diğer blogları da takip ediyorum ama senin yerin bir başka benim için..
Uzun yazıları okutmayı başarıyorsun eninde sonunda seni keşfedecekler inanıyorum ve beni hatırlarsın o zaman..
Ödül için teşekkür ederim..Aldım içindeki gül kokuları kalpleri fethetsin inşaallah..
Allah her işimizde yardımcı olur inşaallah..
Sen bu işin altından kalktın da ben kalakabilecek miyim acaba?

Adsız dedi ki...

Şimdi senin burada pası attığın blogculara acıyorum. Bu kadar neşeli, cıvıl cıvıl, akıl dolu, pozitif, akıcı, içten........ bir cevabın daha yazılması çok çok zor. Herkesin yazdığını gölgede bırakmış yazdıklarınız. Çok tebrik ve teşekkür ediyorum.

Bu arada değinmeden geçemeyeceğim: Bu dakikadan sonra inanırlar mı bilmem ama; ihyaca ve yolcu'ya ben de bu ödülü paslamak istemiştim. Ama ihyaca'nın blogunda bu konuya yer vermesinin zor olduğu düşüncesiyle, yolcu'nun da sadece fotoğraf blogunu ayakta tutma yazı yazmak istememesi düşüncesiyle onlara paslamamıştım. Fakat ne bileyim Gülcan Hanım'ın bunu yapıp beni değerli arkadaşlarımızın gözünde on paralık edeceğini. Onlar da şimdi inada yazarlar Allah bilir! :)

yolcu ve ihyaca! siz anladınız onu. :)

yaseminlerim dedi ki...

Tesekkur ederim bitanem beni simarttin,senin degerin benim kalbimin bir kosesinde yer almistir gonlu guzel temiz kalpli can dostum arkaasim benim dilerim bu guzel dostlugumuz sonsuza dek surer kibristan kucak dolsusu sevgilermi birakiyorum allaha emenet ol kocaman sarildim:))

yolcu dedi ki...

Yazının başlığını okuyunca aklıma eski bir olay geldi. Ben seni bir ara "on parmağında 10 marifet" kategorisine yerleştirmiştim zaten hatırlarsan. :)

gelibolu17 dedi ki...

Derin,
hoşgelmişsin...
Ben teşekkür ederim,söylediklerimin hepsi gerçekti,
fırsatın olunca cevaplarsın ben beklerim :)
O senin güzelliğin,bende seni Allah için seviyorum...

Hoş-kal,sevgiler....



Elif(mndlna),
teşekkür ederim canım...inşallah...selamlar sevgiler :)


Emine abla,
güzel sözlerin için ben teşekkür ederim,mahcup ediyosun beni,bir parçada olsa gözlerde ve gönüllerde tebessüm oluşturabiliyosak ne mutlu bize :)
o 7 nin ve bu mimi ilk hazırlayanın peşine düşecem bulduğumdada burdan yazıcam bakalım kimlerin başının altından çıkıyomuş bunlar :)Görcek onlar :)
Amin,teşekkür ediyorum,kimsenin beni keşfetmesini beklemiyorum ayrıca,,,medyada tanıdığımız olmadığı için öyle biz başka bloggerlar gibi gece şovlarına felan çıkmıyoruz,zaten öyle bir muradımızda yok,5 yıl biticek 1 ay sonra burda kendi kendimize Mevlana hazretlerinin dediği gibi
"suret aşıkı olmadan gönül kazanmaya çalışıyoruz" biz böyle mutluyuz....sevgiler,selamlar olsun...




Kalemzade,
aman neler diyosunuz öyle istirham ediciğim lütfen demeyiniz öyle şeyler :)
Herkes kendi lisanınca mutlaka çok güzel şeyler yazacaktır,okuduğumuzda göreceğiz bunu,,,,
ihyaca ve yolcu'yu es geçemezdim bloglarında pek belli etmeselerde farklı yönlerini ben onların başka becerileride olduğunu sezebiliyorum ve yanılmadığımın farkındayım,yazımdada dediğim gibi bu 10 arkadaşımı seçerken laf olsun diye değil gerçekten hakettikleri için yazdım isimlerini,hiç şüpheniz olmasın :)
inanıyorumki,çokta güzel cevaplıyacaklar...
inat için yazmaz onlar beni kırmamak için nezaketende olsa yazarlar sadece...
Tekrar teşekkürler benide hatırlayıp böyle bir yazı yazmama sebep olduğunuz için,selamlar :)




Yaseminlerim,fatoş ablam,hoşgelmişsin...İnşallah söylediklerine katılıyorum ve seni gerçekten seviyorum,şımarmazsın sen ya,bakalım bekliyorum cevabını artık :)
Ben teşekkür ederim,selamlar olsun Kıbrıs'a sende Allah'a emanetsin,bende sarıldım sıkı sıkı,ohh misler gibi ne güzel ana kucağı gibi kokuyo....(kıskanmayın kıskanmayın,fatoş ablamın benim yaşıma yakın kızı var,bende onun kızı sayılırım,ondan öyle dedim)



Yolcu,hatırladım evet,hiç unutmadımki,ilk kez beni sen layık görmüştün böyle bir şeye zaten ödül olmadan gönlünden geçen sözlerle,,,Allah'mı söyletti ne,bak ödülümde oldu,tescillendimde :)
Teşekkürler,selamlar...

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Hatun kişi beni güldürdün ya sabah sabah, Allah senide hep güldürsün emi:)) oğlanla ben iptaliz şu anda, kuzum diline çenene gönlüne sağlık, ödülün için çoook teşekkürler, şu tadilat temizlik bitsin yazıcam acı gerceklerimi, ama ben kural ihlal edebilirim söyleyim öyle tercüme falan sanmıyorum, yorumlara bile cevap yazacak vakit yok bu ara baksana:) hazır hazır postlatrdan geliyor bloga...ben sana boşuna "gelibolum, deli dolum" demiyorum:)))

Allah gönlüne kalbine aklına göre versin herşeyi, İzmirden kocamannnn sevgiler.

gelibolu17 dedi ki...

Hobibox,
inşallah Allah hepimizi güldürsün,hoş biz yerine göre gayet güzel "ağlatırsa mevlam gene güldürür" demesinide biliriz :)

bende kural ihlali yaptımki zaten hiç uğraşamam öyle yeminli tercümanlarla :)

müsait olduğunda yazarsın bişeyler artık,
he "gelibolu deli dolu" da derler bizim buralarda sen onu duymuş olmalısınki bana ikide birde öle diyosun,napalım adımız çıkmış bikere 9 a inmiyo 8 e :)

Amin inşallah,bendende sana sevgiler,selamlar olsun :)

.........n........ dedi ki...

kıpır kıpırsın yine her zamanki gibi. Ödülünü aldım kabul ettim. Bloguma da koyarım bunu. Getiren gönderen sağolsun.Çok öpüyorum

gulayce dedi ki...

canım merhaba gülmekten karnım ağrıdı inan döktürmüşsün yine maşşallah Allah nazarlardan saklasın seni canım yazını hem okudum hem güldüm ama bir şey dikkatimi çekti 5.5 gerçeğimi yazacam demişsin ama bilmem farkındamısın tam 9 gerçeği yazmışsın anlaşılan yazmaya başlayınca hırsını alamamış döktürmüşsün yine haaaaaaaaa bu arada hediyende miminde hayırlı olsun.canım hayvanları çok sevdiğini söylüyorsun gel buraya bende hepsi var kedi,köpek tavuk,horoz,hindi,civci ne ararsan bulursun hele yazın gelde gör dut agacının altında oturup çayı yudumlamak yok mu deyme keyfine gel bir gör...ay benimde çenem düştü neyse beklerim evliyalar diyarı; yazı da kışıda yamyeşil bu güzel şehir Katamonu'ya şimdilik hoşcakal

boncukdevrim dedi ki...

yine yasmi$sin usunnn usunn...ama okudumm bu sefer walla okudumm :)(sag ayagimi da kaldirmadimm walla derken )
kupa resimlerini kopyaladimm...
10 gercek cok yaa 5 yapsam olmas mi?
bi de ben kimseye sobeeee demesemm...
neysee seni kisdirmadan kacayim ben :)
canimsinn,gurbet kusunda cok sewior seni cok öpüyor ayrica cok tesekkür ediyor :)
yakinlarinda bir kus habire ötüyorsa bilki o benimm (*_*)

boncukdevrim dedi ki...

uyyyyyy :)
bi bak bakalim oku yasdiklarimi begencen mi ku$umm ?
gönlü güselim benimm ...

gelibolu17 dedi ki...

Neslinnce,
teşekkür ettim canım,bekliyorum cevabını,sevgiler :)



Gülay abla,
Allah hep güldürsün inşallah,
5,5 dedim ama işte gene duramadım duramıyasıcalar gibi yazdım :)
ama ilk 2.gerçek şakadan yazıldı,onu sayıp ciddiye almayın,ama gene kural bozuldu promosyonuyla 8 oldu,olsun,,,
çok isterim gelip seninle dut ağacının dibinde çay içip sohbet etmek,ya nasip diyelim bellimi olur :)
tavukları,civcivleri,horozları bugün benim içinde yemle,fazla fazla ver yemlerini emi,,,selamlar,sevgiler..öpüyorum,Allah'a emanetsin....



Boncuğum,
ne yani sen şimdi öncekileri okudum deyip benimi kandırdın :) niye okumadın,dur ben seni şindi sözlü yapimde sen gör gününü :)
kupalar sana feda olsun,istediğin kadar yaz,sana serbest :)
kısmadım ayrıcada,kaçma gel Allah'ın emriyle git :)
Valla şuan yakınımda öten tek kuş bizim fıstık,arada bana öpücük atıyo,fıstık cicikuş diyo,şımarıyo,şu aralar ona beşiktaş demeyi öğretiyorum :)
öpüyorum seni,selamlar olsun gurbet kuşuma...
geliyorum gerçeklerinle yüzleşmeye... :)

N.Narda dedi ki...

BEN DE VERDİYDİM SİZE AYNI ÖDÜLÜ, NAÇİZANE. ÇİFTER ÇİFTER İYİSİNİZ VALLA :))))SELAMLAR.

gelibolu17 dedi ki...

N.Narda,
hani nerde bakayım :)
çok teşekkürler,beni şımartıyosunuz,geliyorumalmaya hemen ödülümü :)
ve aleyküm selam...

eda dedi ki...

ya ne neseli ne hos insanlarsiniz ! her ne kadar neyden bahsettiklerinizi anlamasamda gulmekten kendimi tutamadim ! sohbetlerinizin sonuna denkgeldim ve acikca ko hepsini de okucak su an vaktim bir okumaya baslarsam agrilamicagimdan korkuyorum. hem sorumlu, hem bilinçli ,hem sevecen ,hem hayata pozitif bakan anneler olmaya devam edin :sizin gibi insanlarinda olmasi beni rahatlatiyor . allah sizi daha mutlu etsin :)))

gelibolu17 dedi ki...

Eda,hoşgelmişsin...
gönül heybelerimizden gülücük dağıtıyoruz zaman zaman bütün negatifliklere inat :)
Her zaman beklerim,boş vaktinde yazının ve yorumların tamamını okursan iyi olur...teşekkürler,Allah cümlemizi mutlu etsin.selamlar sevgiler

Peygamberim İzinden dedi ki...

Gelibolum Ödülüne teşekkür ederim yazımı yazdım senin yazın kadar güzel değil ama idare eder..
Allah'a emanet olun..
Bu ablanız sizi çok seviyor..

gelibolu17 dedi ki...

Emine abla,ben teşekkür ederim beni kırmadığın için,hemen bakmaya geliyorum :)
herkesinki ayrı güzeldir hem,,,sende Allah'a emanet olasın,sevgiler,bu kardeşinizde sizi Allah için çok seviyor...

Gelibolu'm