5 Ekim 2011

Gülen Ayvam,Ağlayan Narım...





 
 
Çektiğim Nar ağacı resimlerini sizlerle paylaşmak içinmi yoksa dinlediğiniz muhteşem türküyü paylaşmak içinmi ekliyorum bu postu karar veremedim,çok kararsız kaldım,,,,yoksa ben illa bir şey eklemiş olmak içinmi ekledim bu postu hıı ne dersiniz :),yoksa havayı biraz yumuşatmak içinmi :)
cıx,cıx,cıx,hiç biri değil aslında,en kalbi sevgilerimi ve selamlarımı sizlerle paylaşmak için :)
iyiki varsınız,her zaman En Emin'e emanet olun....
 
"yaradılanı sevmek yaradandan ötürü" ne güzel bir duygudur kimbilir?

31 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

İyide başlıkta ismi zikredilen ayva nın resmi nerde? hakikatten nerde burda ayva resmi yok,kim yedi ayvayı çabuk söylesin :)

keh keh keh valla ben yemedim :)
resmini çekemediğim ayvalar kusura kalmayınız nolur :)ilk fırsatta sizide resimleyeceğim hemide dalınızda :)
yaw ben seviyorum fotoğraf çekmeyi galiba,,,,bi fotoğraf çekinebilirmiyizzz?

nayır,nolmazzzz,ben hiç fotojenik değilim,işte bu yüzdendir sayfamda hiç resmimin olmayışı,olamayışı :)

.........n........ dedi ki...

Senin yüreğini seviyorum ben Gelibolu. Gerçekten bak :)

gelibolu17 dedi ki...

Neslinnce,teşekkür ederim :) Mahcup oluyorum....
Birde gelmişken sana sorayım bu eklediğim videoları sizler sen ve daha sonra yorum bırakacak arkadaşalrım dinleyebiliyomusunuz,ben dinleyemiyorum,ie den de mozzilladanda denedim açılmıyo,sitesinde dinliyorum amam benim bloga gelince çalışmıyolar,acaba sorun bendemi merak ettim,hani kimse dinleyemiyosa söyleyind ekaldırayım boşuna enerji israfı olmasın :)kotama yazık demi ama :)

maria dedi ki...

cok cok cok cok guzel


mari

gelibolu17 dedi ki...

Maria,hoşgeldin,teşekkürler...öpüyorum :)

Adsız dedi ki...

Çaktırmadan sen de fotoğraf bloğuna mı geçiyorsun yoksa? :)

Narlar neden açılmış böyle?

Pabuc dedi ki...

Nar değil de salatalarda nar ekşisini çok severim..

Cidden ayva nerde ? Bir daha ki postta artık görürüz kendisini...

Selam ve dua ile..

gelibolu17 dedi ki...

Yolcu,yok öyle bir şey :)

Narlar neden böyle açılmış bilmiyorum ama benim fikrimi sorarsan toplanmadıkları için olabilir,yüksektende yere düşmeye korkmuş olabilirler,onlarda napsın garipler ağacın üstünden dikkat çekmeye çalışıyorlardır birisi gelip onları toplasın diye,ama tatları harikaydı,yedimde ondan biliyorum...hem çektim hem yedim :)

gelibolu17 dedi ki...

Pabuç,bende aşure nin üstünde çok severim narı :)

Ayva ağaçlarını görmeliydin canım ya harikaydılar...
inşallah bir dahaki sefere :)

bendende selamlar,sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Memleketimizin tüm meyvelerini sevmeme rağmen narı pek yemem. Sanırım yemesi biraz zahmetli olduğundan. :)

Nardan bahsetmişken narla ilgili bir bilgiyi aktarmak isterim. Narın içinde bir damla cennet suyu olduğu söylenir. O yüzden narın tamamının bir kişi tarafından yenmesi de tavsiye edilir. Yani o damlacığı kaptırmamak için. :)

gelibolu17 dedi ki...

Yolcu bunu bilmiyordum.
Bende nar tanelerini yere düşürmeden yemek gerektiğini duymuştum ama bu mümkün olmuyor maalesef :) Ben narı kolay ayıklamanın formülünü öğrendim geniş bir kabın üstüne ortadan ikiye kestiğimiz narı avcumuzun içine alıp üzerine hafifçe bıçak sapıyla vurduğumuzda taneleri çok kolay kabuğundan ayrılıyor..Denemenizi tavsiye ederim...Hazır nar mevsimiyken :)Kimbilir bellimi olur belkide içindeki bir damla cennet suyuda bize nasip olur...sevgilerimle :)

gül dedi ki...

Kardeşim çay varmıydı:)hadi içelim ozaman hemen gitmliyim çünki müsafirim var,yuruyuşe çiktılar,bu arada biriki lafedelim,:)Çayımızı içerken,:) özledim sizi,nerde kalmıştık hımm,nar bende bunu çok seviyorum :) ya,onu ayıklamak için aparatlar çikmiş,dediyiniz gibi tası var onunda üzerinde büyükce gözleri var narı ikiye bölüp üzerine kapatıyorsun ve şimşir kaşıkla incitmeden hafif hafıf pataklıyorsun,:)oldugu gibi taneler tasa boşalıyor ,sonrada afyetle yiyorsunuz.:) Allah'a emanet olun kardeşim hakkınızı helal edin.

gelibolu17 dedi ki...

Gül ablam gelmiş,hoşgelmişsin :)
Sana kuşburnu çayı ikram edeyim,,,
bende özledim seni,çayın yanında bisküvi yermisin? Ama senin şimdi misafirlerin varmış onlara kimbilir ne güzel şeyler hazırlamışsındır,hadi onlar yürüyüşten gelmeden git evinede geldiklerinde dışarda kalmasınlar :)
Nar ayıklama aparatlarınıda hiç görmedim cahilliğime ver olurmu :)
Sende Allah'a emanet ol ablam,ne hakkı asıl sen helal et hakkını,ama varsada helali hoş olsun...her zaman bekliyorum,selamlar,sevgiler :)

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Dinledim:)
Mozilladan..
Narlar tadından yarılmış galiba ,bizde öyle söylenir,afiyet olsun,hayırlı cumalar..

gelibolu17 dedi ki...

Beyaz lale,hoşgeldiniz...Teşekkürler,sizede hayırlı cumalar olsun :) sevgiler...

Adsız dedi ki...

Tasarım değişmiş çok güzel olmuş. Tasarıma güzel demiyorum. Renk güzel ama. Önceki bence hiç güzel değildi ondan diyorum.

Ne mi diyorum, çok geç oldu pek bilmiyorum. :)

Adsız dedi ki...

Resimler çok canlı görünüyor. Narı az yemişimdir ama asıl onu ilk kırdığım anda içinden gelen kokusunu severim.

gelibolu17 dedi ki...

Yusuff,hoşgelmişsin..Teşekkürler...
Selamlar,mutlu hafta sonların olsun :)

gelibolu17 dedi ki...

Biryazarsam,hoşgelmişsiniz :)
Teşekkürler,sevgiler...

Bal dedi ki...

Merhaba sitenizi tesadüfen buldum. Çan'dan ulaşım hem yakın hem kolay olduğu için, çocukluğumda çok sık ziyaret ederdik Gelibolu'yu. Şimdi uzaklardayım ama aklımda hep o yaptığımız geziler var. Sitenizi görünce çocukluğuma döndüm. Teşekkürler...

gelibolu17 dedi ki...

Merhaba Bal, hoşgelmişsiniz,teşekkürler :)
Her zaman bekliyorum,sevgiler,selamlar olsun Gelibolu'dan...

Âwdil dedi ki...

Gülcan abla tebessüm ettiriyorsun. :))

gül dedi ki...

Kardeşim gülcan hayırlı sabahlar,kuşburnu çayı içmemmi içerim tabi :)çok teşekkür ederim yanındada büsküvit :) daha ne olsun Allah razı olsun,hem müsafir umduğunu deyil bulduğunu yermiş:) öyle deyilmi.
Nar aparatını istersen sana alıp gönderebilirim kardeşim gerçekten, siz,nereye gönderebilirim yazın yeterki.Cahillik'mi olurmuş rica ederim herkes herşeyi bilecek diye bir kaidemi var.Hayırlı günler.

gelibolu17 dedi ki...

Awdil,teşekkür ederim,sen öyle diyosan öyledir :) sevgiler selamlar olsun kardeşime :)

gelibolu17 dedi ki...

Gül ablam hoşgelmişsin,ben biraz geç kaldım,laf aramısda (kimseye söyleme )az grip olmuşumda,,,sanada bulaşmasın az öte otur istersen :)
vallahi nar aparatını göndermiş kadar oldun çok teşekkür ederim,düşünmen bile yeter,ama ben bu hakkımı başka bir şey için ertelemek istiyorum,şimdi istersem biliyorum ben onu pek kullanmıyacağım,daha başka birşey yollamanı rica ederim belki sonra :)
Günün güzel geçsin,sevgiyle kal,selamlar,buraya çay ve kemalpaşa tatlısı bırakıyorum kabul buyrun lütfen :)

gül dedi ki...

Kardeşim gülcan geçmiş olsun aman dikkat et.İhlamur yap hemen ılık ılık iç şifa olur inşallah kimselere söylemem merak etmeyin:) ama söyleyim ya belki gelip çorba falan yapmak isteyen olur çabucak iyileşirsiniz ha söyleyimmi :)
Nar aparatını isemiyorsunuz hadı bakalım öyle olsun.Başka istediğiniz bir şey varsa mümkünse neden olmasın rıcaya falan gerek yok kardeşim.Bu defa çay ne almıyayım siz en iyisimi bir güzel dinlenin sonra görüşürüz teşekkür ederim Allah razı olsun ve çok geçmiş olsun.Hayırlı günler.

gelibolu17 dedi ki...

Teşekkür ederim gül ablam,,,
sevgili busemiz (ülkü) dediki hazır çorba al ablam kimseye muhtaç olmazsın dedi,yaaa bana öle dedi :) söyledim söyledim,ülkü kulakların çınladımııı :)
şaka bi yana yapıyorum yemeğimi çok şükür,sağolasın,her zaman beklerim,sevgiler,selamlar olsun...

ihyaca dedi ki...

Çaya davet etmiştin, kahve miydi yoksa? Ama Gül için hazırlamışsın, hazırda varken yorulmamış ol ben de ondan içerim.Yanındakiler de kulağa pek hoş geliyor,hele de tatlıya hiiç hayır demem :) Sevgiler Gülcanım,Allah'a emanetsin.Mimi ilk fırsatta yazacağım, unuttum zannetme :)
not:Geçmiş olsun, kendine dikkat et :(

gelibolu17 dedi ki...

İhyaca,hoşgeldin,senin içinde çayım var her zaman buyur,afiyet olsun...senin ve diğer sessiz tüm gönül dostlarım için çay,kahve m vardır :)Mimin acelesi yok ya cevaplarsın bir ara,teşekkürler,sevgiler,selamlar sende Allah'a emanetsin güzel insan :)

Mutfak Dili dedi ki...

Ay narlari görünce nasıl üzüldüm . Şimdi bizim bahcede dolmuştur bunlardan. Bende bir aralar çekiştim bu resimlerin aynısı. Ah gurbet hasret kaldik. Birak resim cekmeyi sadece doyuncaya kadar yemek isterdim dogrusu.
Hep bizim bahcede var derdim. Tatli bu nar değilmi?.
Sevgiler

gelibolu17 dedi ki...

Mutfakdili,hoşgelmişsin :)
Narlar tatlıydı tabikide,ama bizim bahçenin narları değil maalesef,bizim bir bahçemiz yok :(
nar ağacımız hiç yok :(
burası akrabamızın bahçesi,onların narları,dayanamayıp çektim resimlerini,çektiğim yetmezmiş gibi,birde sizlerle paylaştım ne yapayım :)
Selamlar...

Gelibolu'm