15 Haziran 2011

Tebessüm İle İstihza Farkı


Tebessüm ile istihzayı birbirine karıştırmak balı tuzlayarak taam etmek gibi bir şeydir.Lütfen mütebessim olunuz,lakin asla müstehzi olmayınız.
Yoksa, Allah korusun dudağınızın kenarındaki o alaycı kıvrılma yılan olurda,kalbinizin en can alıcı yerine dişlerini geçiriverir,zehirlenir kalırsınız...

Tebessüm etmeninde yerine göre bir adabı vardır.
Sizden herkesin feryat-figan ettiği taze mezar başında,Allah korusun bir trafik kazasında ağır yaralıya yardım çağırırken,insanlar bıçak bıçağa sinli-kaflı küfür ve kavga ederken tebessüm etmenizi kimse istemez;
bunu,ömründe yüzünden gülümseme eksik olmayan bilge kişilerde istemez.

Şayet her gününün yukarıda saydığım vasıfları taşıyorsa bende sözümü geri alıyorum,lakin geri aldığım söz,yalnızca size özel olup sizin için geçerlidir...

Varsın gülümsemeniz mahzun olsun,hüzünlüde olsanız tebessüm denilen o nimeti kendinizden uzak tutmayınız...

Marifet,dünya dedikleri gölgeliğe gülümseyerek veda edip gitmekte,
hoşçakal sevgili dünya,seninle işim bu kadarmış,diyebilmektedir...
Yoksa,doğarken herkes ağlar...

Alıntıdır...

8 yorum:

cecil dedi ki...

tebessümle :)...

gelibolu17 dedi ki...

cecil, :) :) sevgiler...

GüLüm'Se dedi ki...

Güzeldi ablacim, yüzünden GüLücükler hiç eksik olmasin insAllah :) öptüm seni çok çokk :*

gelibolu17 dedi ki...

Gülümse,teşekkür ederim kardeşim :)
Bende seni öptüm,Allah'a emanet ol,selmalar sevgiler :)

Angel dedi ki...

S.a gülcann ablamm naıslsınn iyisinn inşallah bayadırr blogunaa gelemıyorumm kusuruma bakmaa öpüyorum senı :)

gelibolu17 dedi ki...

A.s vesselam,hoşgelmişsin,çok şükür iyiyim,seni sormalı :)
telafi edersin sonra,bende öptüm sevgiyle kal,selamlar :)

boncukdevrim dedi ki...

Bu harika paylasimini keyifle okudum Gülcan´cim...emeyine saglik...güsel yüsünden tebessüm eksik olmasin...Dualarin kabul,Mirac kandilin mübarek olsunn canimm...

gelibolu17 dedi ki...

Boncuğum,hoşgelmişsin,teşekkür ederim :)
Amin inşallah,seninde geçmiş kandilin mubarek olsun,öperim,selamlar,sevgiler...

Gelibolu'm