1 Mart 2011

Bunu Bize Yapmayın!Bloglarımıza Dokunmayın!

Ben internete TtNet ile bağlanıyorum,aslında bugün öğlen saatlerine kadar her şey normaldi,bloglarıma erişebiliyordum,ama bir çok arkadaşımın bloglarına maalesef girilemiyor

"Bu siteye erişim mahkeme kararı ile engellenmiştir"

yazıyor...Ve benim bloglarımdada öyle,komik olanda şu ki:
Blogumun kontrol paneline giriyorum,yorumlarımı okuyup onaylayabiliyorum,ama blogu görüntüle dediğimde ekranda görünen yine aynı:

"Bu siteye erişim mahkeme kararı ile engellenmiştir"

Mahkeme hangi kararla engellemiş bloglarımıza erişimi çok merak ediyorum,
bize gerekli ve inandırıcı bir açıklama yapılsın lütfen....


Bizler bir çoğumuz burada elişlerini,yemeklerini,hobilerini,sevdiği yazıları ve kendi yazılarını nacizane paylaşan insanlarız,sayfalarımızda kimsenin kişilik haklarına saldırıda bulunmuyoruz,küfür etmiyoruz,tek yaptığımız burada günlük hayatın stresinden biraz uzaklaşıp kafamızı dağıtmak,eğer bu bizi engelleyen mahkemenin gözünde suç sayılıyorsa peki o zaman biz suçluyuz...
Cezamızı çekmeye razıyız...
Keyfinize göre kapattığınız blog sayfalarımızı,keyfiniz gelince açmanızı sabırla bekliyeceğiz....
Ama ben beklerkende yetkili mercilerde hakkımı arıyacağım...
Kesintisiz görüşeceğimiz güne kadar hoş kalın,hoşçakalın...
Sevgiler,selamlar....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hi! Nice site ....)

Gelibolu'm