12 Ocak 2011

İslam'ın Işığında Dini Etkinliği-Cuma gününün önemi.



humeyraninyeri.blogspot.com

gulaycebilgidunyam.blogspot.com

gelibolu17.blogspot.com

tarafından hazırlanmış olan "İSLAM'IN IŞIĞINDA" isimli etkinliğimize vereceğiniz destekler için şimdiden çok teşekkürler.
Biz düşündük ki,hepimiz sayfalarımızda önceden belirlediğimiz bir konu hakkında yazılar yazıp yayınlarsak, hem hep birlikte yeni ayetler, hadisler, dualar öğreniriz,
hem de belirlenmiş olan konu hakkında bilgilerimiz tazelenir.

CUMA GÜNÜNÜN ÖNEMİ

İsimli Etkinliğimiz'e ev sahibeliğini gelibolu17.blogspot.com olarak ben yapacağım.
Cuma gününün önemi hakkında sayfalarınızda yayınlayacağınız yazıları bana haber verdiğiniz takdirde seve seve sayfamda yayınlayacağım:)
"Üzerine güneşin doğduğu en hayırlı gün Cuma günüdür.Çünkü Hz.Ademo gün yaratıldı,o gün cennete girdi ve o gün cennetten çıkarıldı.Kıyamette o gün kopacaktır."
(Müslim, "Cum'a",18; Kütüb-i Sitte,"Cum'a",4569)
Etkinliğimize herkes davetlidir,lütfen çağırmayı unuttuğumuz,yada davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kusura bakmasınlar...
İsteyen herkes istediği kadar yazı ile katılabilir...

sevgiler,selamlar

8 yorum:

Angel dedi ki...

Teşekkür Ederiz Canım Cok Güzel Dusunmussunuz :)

Bende Katılmak İsterim ve Yazı Yazdıgımda Paylasmanızıda İsterim

Sevgi Ve Selamlar :)

gelibolu17 dedi ki...

vesselam,çok teşekkürler canım,beklerim.selamlar:)

GULAYCEBİLGİDUNYASI dedi ki...

CANIM DAVETİYE Yİ YAYINLADIM SÜRE BELİRTMEMİŞSİN NE KADAR SÜRECEK BOL KATILIMLI BİR ETKİNLİK OLUR İNŞ ŞİMDİDEN KOLAY GELSİN EN KISA ZAMANDA YAZIMI YAYINLARIM İNŞ BU ARALAR ÇOK MEŞGULÜM BİR HAFTA ÖNCE KAYINPEDERİ KAYBETTİK GELEN GİDEN ÇOK OLUYOR ALLAH EKSİK ETMESİN GELENLERİ NEYSE CANIM SEVGİLERALLAH KOLAYLIK VERSİN

gelibolu17 dedi ki...

İnşallah canım,süre pek önemli değil o kadarda,katılım olduğu sürece devam eder:)
Başınız sağolsun,Allah taksiratlarını affetsin amcanın;sevgiler:)

ahsen58 dedi ki...

merhaba canım anladığıma göre cuma günün önemi hakkında yazı olacak demi en kısa zamanda ekleyecem sevgiler

efeninannesi dedi ki...

CANIM ETKİNLİĞİNE KATILMAKTAN BÜYÜK Bİ ZEVK VE GURUR DUYDUM HEMEN YAYINLADIM GELİP ALABİLİRİSN ÇOK ÖPÜYORUM CUMAN MÜBAREK OLSUN

GüLüm'Se dedi ki...

Ablacim etkinlige katilmak adina bi konu yayimladim. Buyur alabilirsin sevgilerlee :)
Rabbim sizden razi olsun

http://gulumse-kaderine.blogspot.com/2011/01/cuma-islamn-isgnda-dini-etkinligi.html

gelibolu17 dedi ki...

Gülümse,çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun,geliyorum almaya,selamlar:)

Gelibolu'm