24 Ekim 2010

Pabuc'umun kelimeleri ve benim cümlelerim:)

Sevgili PABUC hoş bir konu açmış blogunda,
bazı cümleler yazmış,önce karşılarına kendi anımsadıklarını yazmış,sonrada değerli okurlarından aynı şeyi beklemiş.
Bende az önce gittim üstüme düşeni yaptım,yoruma bıraktım aşağıya yazdıklarımı,
dayanamayıp kendi sayfamdada yayınlama gereği duydum...
hadi bakalım keyifli okumalar,sevgiler,selamlar...
Buyrun cümleler bunlar:)

Aslında: Beni hiç tanımıyosun:)

Başarı: Azmin zaferi!

Cesaret:Gözü kara olmak:)

Dünya: Ahirete uzanan bir köprü:)

Eskimeyen:Kitap:)

Friendfeed:Bunu google translate ye sormam gerekecek?

Gaye:Son nefeste Allah demek:)

Hayat :İmtihan:)

Izdırap:Annemi özlemek:(

İnanç:Başarmanın yarısı:)

Kul:Acziyet:)

Lüks:İsraf:)

Mümkün:herkesi sevmek yaradandan ötürü:)

Nafile:Boşuna uğraş:)

Olmasa:Günahlarım:)

Önemli:Tebessüm:)

Pabuç ;) İçses:)

Rahat:Gamsız:)

Sadakat:Günümüzde yok denecek kadar az:)

Şikayet:İnsanoğlu:)

Taraf:Sol tarafıma yatıp uyuyamadığım:)

Uğur Böceği:Ben:)

Ülke:Türkiye, Avustralya:)

Virane:İçinde sevgi olmayan ev:)

Yemek:Patates kızartması:)

Zaman: En değerlimiz:)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ilginc

gelibolu17 dedi ki...

Bencede sevgili devletnur:)
ama hoş,hala:)

yemekbiraşk dedi ki...

çok beğendim :) cevaplarıda :) bir çoğunada ben aynı cavapları verirdim :)
canımcım mimlediğin için teşekkür ederim :) walla bütün yazılarım bir numara benim için ayıramadım yani, napim :)
sevgiler canım...
mutlu pazarlar..

Pabuç dedi ki...

Güzel cevaplar ;)
Alemsin..

mintinin dünyası dedi ki...

ilahi gülcanım.valla alem kadınsın.hoş tabi canım...

huuuubakbi dedi ki...

çk hoş bi şey olmuş aslinda

Gelibolu'm