14 Ekim 2010

Neden ben?

Efsane Wimbledon un ilk zenci Şampiyonu Arthur Ashe kan naklinden kaptığı AIDS den ölüm döşeğindeydi.

Hayranlarından biri sordu.
"Tanrı böylesine kötü bir hastalık için neden seni seçti?"
Arthur Ashe cevap verdi:
"Tüm dünyada 50 milyon çocuk tenis oynamaya başlar, 5 milyonu tenis oynamayı öğrenir, 500 bini profesyonel tenisçi olur, 50 bini yarışmalara girer, 5 bini büyük turnuvalara erişir, 50 si Wimbledon a
kadar gelir, 4 ü yarı finale, 2 si finale kalır.

Elimde şampiyonluk kupasını tutarken Tanrı ya
"Neden ben?" diye hiç sormadım. Şimdi sancı çekerken, Tanrı ya nasıl
"Niye ben?" derim..?

Mutluluk insanı tatlı yapar.
Başarı ışıltılı..
Zorluklar güçlü..
Hüzün insanı insan yapar, yenilgi mütevazı..
Tanrı ya asla "Neden ben" diye sormayın.
Ne olacaksa olur...




12 yorum:

oz dedi ki...

Harika bir yazı, hatırlattığın için teşekkür ederim :)

gelibolu17 dedi ki...

Çok teşekkürler sevgili Adsız,
selamlar

.........n........ dedi ki...

Ne kadar doğru. İyileri yaşarken kimse neden ben demiyor. Ama kötü bir şey olduğunda isyana hazırız maalesef.

ahsen58 dedi ki...

çok güzel bir yazı canım çok duygulandırıyor paylaştığın için çok teşekkürler

Unknown dedi ki...

Çok anlamlı,insanı şöyle bir silkeleyen muhteşem bir paylaşım..Herşey güzelken,çoğu zaman şükrümüzü eda edemezken,kötü olaylarla karşılaşınca hemen neden ben diyoruz ya,çeki düzen vermeli derhal..Şahsım adına..Çok teşekkürler canım..sevgilerimle..

uyar-dan dedi ki...

canım yazın çok güzel paylaştığın için çok teşekkürler çok güzel cevap vermiş şampiyon kardeşimiz inan bunun üstüne söz olmaz

huuuubakbi dedi ki...

güzel paylaşımın için teşekkür canm,çk doğru

gelibolu17 dedi ki...

Evet arkadaşlar maalesef insanoğlu,başına gelen güzellikleri sorgulamayı gerek bile görmüyor ama ufacık bir olumsuzluğu dahi hemen sorguluyoruz,niye ben,neden,başka kimse yokmu gibi sızlanmalar devem ediyor,hem kendimizi hemde etrafımızdakileri bunaltıyoruz...

çok teşekkürler

boncukdevrim dedi ki...

cokk güsell...emeyine yüreyine saglik gülümm

yemekbiraşk dedi ki...

gülcancım seni mimledim haberin ola...:)
sevgiler..

Adsız dedi ki...

Her vaktiniz hayır olsun Cumanız Mübarek Olsun!!
yunus

Adsız dedi ki...

Cok guzel paylasim canim komsularimin cogu katolik inan ki aynen anlattigin gibi boyleler(inancli olanlari) baslarina geleni oyle guzel kabulleniyorlarki, ölüm olsun hastalik olsun hic isyan etmiyorlar.

Bir tanidigim soyle derdi bunlar kelimeye sahedet getirse bize cennette yer kalmaz diye

Gelibolu'm