6 Eylül 2010

Günlermi kısalmış?Vaktimizmi azalmış?

Ne dersiniz,bence günler
falan kısalmadı
dünya kuruldu kurulalı her gün 24 saat,
eskiden ninelerimiz,annelerimiz herşeyi
elde insan gücü ile yaparken eşlerine
çocuklarına gezmelerine vakit ayırırlarmış...
o kadar güzel çocuklar yetiştirmişler nice yokluklarla:)))
tek gözlü ocakta yada ocağı bile olmayan
köylerde bahçeye yapılan ocaklarda çeşit
çeşit yemekler hazırlamışlar eşlerine çocuklarına,
misafir ağırlamışlar...
şimdi bizler,dört gözlü ocaklarımızda lüx fırınlarımızda
çocuğumuzun önüne tek çeşit yemeği zor yapıp
yetiştirirken,çamaşırımızı makine yıkarken,evimizi
süpürürken,bize neler oluyor....
yoksa televizyonmu bizi esir alan,bilgisayarmı?
o saçma sapan kadın programlarına oldum olası
gıcık oluyorum zaten:)))onları izleyeceğime oturup
çocuklarımla çizgi film izlemeyi tercih ederim...
Tabiki teknolojiyi seviyorum,kullanıyorum evimizde
bu makinalar olmasaydı ne yapardık diye düşünmek
bile istemiyorum,her gün bir yerlerim ağrırken nasıl
onca işin altından kalkacaktık,ama eski insanlar yapmışlar başarmışlar,
onları çok seviyorum...
Ellerinden öpüyorum:)


Çok özel dipnotumdur:

Bu yazıyı ortalığı toplarken (daha çok karıştırırken buldum)
eski bir yazım ama yazı benim sonuçta ay bunun eskisi yenisi olurmu canım?

Buyrun efenim,iyi okumalar....

bak uslu birer okuyucu,takipçi,izleyici olursanııızzz
belki daha başkalarıda gelebilir,hani küccükken,uslu çocuk olursak şirinleri görebileceğimiz yalanı gibi:)

ben çok uslu bir çocuktum ama hiç şirinleri falan görmedim,
çok şükür gargamel amcayıda görmedim ama şirinleri görseydim iyi olurdu ya:)

selamlar...


Şirinler

2 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

dün gece Allah'a yakırışların kabul olur inşallah..
sevgiler canım..

Selma Tasarım dedi ki...

Eh bizim de sanal işlerimiz var, onlar vaktimizi alıyor:) Sevgiler...

Gelibolu'm