25 Mayıs 2010

Pes Etme,Sabret ..


En masumane tavırlarına gaddarca yaklaşanlar olacak belki.
İçindeki çocuk hafife alınacak...
Anlatmak istediklerin değil anlaşılmamış yanların konuşulacak.
Kaybetmeden.. Yine de hüsn-ü zan edeceksin.
Allah için söylediğini yine Allah için olduğu yerde bırakacaksın.
Yaradanı alıp yüreğine,sırtını dayayıp tevhidin çınarına akıbet-i ukba'da düşüneceksin.
Ve kalbin şöyle bir hafifleyecek,damarlarına giden iyimserlik yolunu tıkamadığından...
Üzülüp acı çektiğinde çileni hafife alanlar olacak belki...
Öyle bir yanacak ki için kimseye anlatamayacaksın.
Günlerce ağlayacaksın..
Sonra en yakınındaki,en yüreğindeki vuracak hislerini.
" Canım "dediğin dönecek sırtını.
Bir "Ah!" çekeceksin ve arkanı döndüğünde kimse kalmamış olacak.
"Sabır" diyeceksin yine sabır..Eyüplerin torunluğuna yakışır sabır...
"Bugün Allah için ne yaptın?" sorusu geldiği an kulağına,vereceği cevabı bulamayanların tedirginliği değil,en zor imtihanını başarıyla vermiş öğrencilerin rahatlığı olacak ruhunda.Başını yastığa koymadan "Elhamdülillah" diyecek,rüyanda cennetten kesitler göreceksin belki.
Ve sabaha erdiğinde,avucunda tuttuğun tespih tanesi yine "Ya Sabır" la başlayacak..
Uzat ellerini ve bekle.Sabırla bekle gönül...
En geç surun sesi duyulduğunda,tutacak ellerinden Resuller Resulü...
Pes etme sabret gönül..
Asıl sahibini düşün sabret...
Başını sonunu kestiremediğin olaylarda bile sabret...
Pes etme,sabret gönül...

SAKLI İNCİ arkadaşımdan alıntıdır..
kendisine çok teşekkür ediyorum gönül dolusu sevgilerimi gönderiyorum:)

4 yorum:

Kırmızı Papatya dedi ki...

Canım benim..
Bende sana en içten sevgilerimi yolluyorum..
Seni gerçekten Allah için çok seviyorum.

Ablacım istediğin,beğendiğin yazılarımı gönül rahatlığıyla paylaşabilirsin..
Hakkım her zaman helal olsun..

Ayrıca birbirinden güzel yorumların için çoook teşekkür ederim sana ..

Bahsettiğin en son konu için benimde seninle paylaşmak istediklerim var,bende benzer şeyler yaşadım ciddi imtihanlardan geçtim ama Allaha şükür asla taviz vermedim..Sende de bu inancı ve sabrı görmek beni çok mutlu etti.Rabbim muvaffak etsin ..

Daima dualarımdasın inşaallah..

Öpüyorum,
Hayırlı geceler..

gulayce dedi ki...

canım merhaba erkinliğin günü tamamlandı sizden bir ses çıkmayınca yazmak zorunda kaldım kusura bakmayın ev sahibeliğini kim alacak belli değilmi cevap verirsen sevinirim sevgiler

humeyra dedi ki...

Merhabalar Gülcan Abla,
Sana sohbet kısmından yazmıştım ama sanırım dikkatinden kaçtı. Üstüne bir de 2 gün nete giremedim, hepten koptum nette. Şu sıra malum 2 ay kaldı düğüne. Sürekli kafam meşgul, etkinliğimizle pek ilgilenemedim, mazur görürsün inşallah. Ben gelene kadar siz Saklı İnci ile konuşmuşsunuzdur belki ama ben bi daha yazayım. Saklı İnci güzel bir ayet ya da hadis ayarlayacaktı, sonra etkinlik yazısını hazırlayıp yayaınlayacaktık. Ama ben yokken neye karar verdiyseniz artık siz beni bilgilendirirsiniz :)
Sevgiler

Kırmızı Papatya dedi ki...

İlk davetiyem sana canım :)
Hayırlı olur inşaallah..

Etkinliğimize katılır mısınız?

"İslamın Işığında" Dini Etkinliği-4-
-"İslamda Kadın" başlığının altında paylaşacağımız,güzel dinimizin biz kadınlara verdiği önemi ve değeri,haklarımızı,Allah'ın ve Resulü'nün (sav) vaadettiği nimetleri öğrenelim istiyoruz.-

humeyraninyeri.blogspot.com
gelibolu17.blogspot.com
tarafından hazırlanmış olan "İSLAM'IN IŞIĞINDA"
Dini Etkinliği-4- İslam'da kadın
konulu etkinliğimize vereceğiniz destekler için şimdiden çok teşekkürler.

Biz düşündük ki, hepimiz sayfalarımızda önceden belirlediğimiz bir konu hakkında yazılar yazıp yayınlarsak, hem hep birlikte yeni ayetler, hadisler, dualar öğreniriz,
hem de belirlenmiş olan konu hakkında bilgilerimiz tazelenir.

30 MAYIS-15 HAZİRAN
tarihleri arasında etkinliğimize
meknun.blogspot.com
yani ben ev sahibeliği yapacağım.

Sayfanızda yazınızı yayınlayıp başına
-İslam'ın Işığında-
yazıp bana haber verirseniz yazınızı zevkle sayfamda yayınlarım.
Ayrıca bu etkinliğe isteyen herkes katılabilir,
davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız lütfen kusura bakmasınlar.
Etkinliğimize herkes davetlidir...
Sevgiler

Gelibolu'm