17 Nisan 2010

Kutlu doğum haftası-Dostluk ödüllerim

Canım arkadaşlarım LÜTFİYE ve PINAR
bana DOSTLUK ÖDÜLÜ vermişler...
kendilerine çok teşekkür ediyorum,
inşallah layık olmaya çalışırım...
bende bütün BLOGCU ve BLOGGER arkadaşlarıma bu güzel
DOSTLUK ÖDÜLÜ nü gönderiyorum..
ve KUTLU DOĞUM HAFTAMIZ KUTLU OLSUN diyerek
sevgilerimi,selamlarımı gönderiyorum...
kabul buyrun efendim...

Not:
Aşağıdaki videoyuda izlemenizi tavsiye ederim...

HZ MUHAMMED (sav)

Asrin kubbelerine adi nurla yazılan
Kutlu Doğum Şiirleri İsmi semada Ahmed yerde Muhammed olan
Yedi katli göklerde Hak Cemalini gören
Evvel ahir yolcusu ya hazreti Muhammed

Sağanak nur yağmurlar inerken yedi kattan
O gece sendin gelen ezel kadar uzaktan
Melekler her zerreye müjde verirken Hak tan
O gece sendin gelen ya hazreti Muhammed

Güneşler o gecenin nuruna secde ederken
Yıldızlar mesk içinde kainat vecd ederken
Bütün hamd u senalar Yüce Rabb'e giderken
O gece sendin gelen ya hazreti Muhammed

Kabe'de sirk taslar putlar yere dönerken
Cehalet bayraklar birer birer inerken
Bin yıllık küfr ateşi ebediyen sönerken
O gece sendin gelen ya hazreti Muhammed

O gece Save gölü mucizeyle kururken
Kisra Saraylar nda sütunlar savrulurken
Arzdan arsa alemler rahmetini bulurken
O gece sendin gelen ya hazreti Muhammed

Sen ki doğum kundağı ak bulutla örülen
Doğar doğmaz Allah a secde emri verilen
Anlında alemlere rahmet tacı görülen
Kainat efendisi ya hazreti Muhammed

Sen ki güzel huyların ahlakin meşalesi
Sabir doruklarinda beserin en yücesi
Senin cennet mekanin fakirlerin hanesi
Gönüllerin hazinesi ya hazreti Muhammed

Sana şahit sonsuzlar ezelde beri her an
Sana şahit ayetler her zerre ve her mekan
Senden uzak kalmaya nasıl dayanır ki can
Sen her canda canansın ya hazreti Muhammed

Miraç gecesi bir bir açılıyorken gökler
Seni selamlıyorken her katta Peygamberler
Öyle bir an geldi ki durdu bütün Melekler
Hak yanli yürüdün ya hazreti Muhammed

Gönül gözü görmeyen can gözünü neylesin
Dünyada dönmeyen dil mahserde ne söylesin
Mevla butun beseri ümmetinden eylesin
Sancaginin altinda ya hazreti Muhammed

Hak ile kul vuslati o ilahi dügünde
Hiç kimseden kimseye fayda olmayan günde
Hasatlan has tartan o terazi önünde
Noksanlarim bagislat ya hazreti Muhammed

Biliriz ki hükmü yok bu dünya nimetinin
Gönüldür sermayesi ahiret servetinin
Sana selat ve selam gönderen ümmetinin
Cennetler sahidi ol ya hazreti Muhammed







3 yorum:

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba canım sevgılerımı bırakıyorum

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

gunaydın benım bloga uğrarsanız dua gönderdım kabul buyurun

aksungur46 dedi ki...

canım ödülüne çok tşk.ler.beni unutmadığın için aldım kabul ettim.sevgiler ve sağlıklı günler dilerim.

Gelibolu'm