21 Nisan 2010

Farzetki Öldün



İmam Ahmed bin Hanbel döneminde yaşayan Haris el-Muhasibi, bu kitabında ayet ve hadisler ışığında okuyucunun elinden tutararak ölüm sonrasında başına gelecekleri adım adım yaşatmaya çalışıyor.

Bu kitabı okuduğunuzda Cennetin nimetlerini tatmış ve Cehennem'in yakıcı sıcaklığını ensenizde hissetmiş olacaksınız.

Tercüme:
DOÇ.DR.ABDÜLAZİZ HATİP

Arkadaşlar ben bu kitabı çok beğenerek okudum,
sizede tavsiye ediyorum.

çok faydalı bir kitap,okumanızı isterim,

Öldüğümüz zaman yaşayacaklarımızı anlatıyor,adıda zaten FARZETKİ ÖLDÜN.

Anlıyacağınız okurken bir nebze ölüyorsunuz...
resim netten alıntı haliyle bütün kitaplarımın resmini çeksem olmuyacak,
resimi netten alıyorum.
sevgilerimle....

1 yorum:

Kırmızı Papatya dedi ki...

selamun aleykum..
bu kitap bende de var.etkileyici bir anlatima sahip.begenerek okudum
butun kardeslere tavsiye ederim..olum sonrasi hayattan guzel bahsetmis,ibret almak lazim.
dua ile..

Gelibolu'm