15 Nisan 2010

58.porselen demlik çay saati etkinliği



http://porselendemlik.blogcu.com

http://gelibolu17.blogspot.com

tarafından hazırlanmış olan

58.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE

15 NİSAN 2010-29 NİSAN 2010

TARİHLERİ ARASINDA

http://japoncekirdegi.blogspot.com/

ARKADAŞIMIZ YAPACAKTIR.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ...
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

6 yorum:

Hilal dedi ki...

merhabalar, etkinliğe ben de ev sahipliği yapmak istiyorum. acaba etkinlik ev sahipleri nasıl seçiliyor?

Hilal dedi ki...

peki bu 15 gün boyunca kendimize ait hiçbir yazı ekleyemez miyiz yani?

Adsız dedi ki...

Sevgili kardeşim,
porselen demlik etkinliklerine ben de katılmak istiyorum,ancak eskisi gibi katılamıyorum bu seferki ev sahipliği yapan arkadaşımızın sayfasında ki yüz kızartıcı google reklamları,film ve kitap reklamları katılmamı engelleyen sebepler,olmasaydı da ben de hazırdaki bir çok tarifimden gönderebilseydim :(
Rabbime emanet ol,sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Gülcancığım,
ben sadece üzüntümü paylaştım ve tarif yolmama sebebimi açıkladım,
tabi ki kimseye baskı uygulayamayız,Rabbimiz bile herşeye gücü yettiği ve dilediğini zorla da olsa yaptıran güzel isimlerinden el-Cebbar ismi olduğu halde kimseye baskı yapmıyor,kullarına cüz-i irade vermiş,biz nasıl baskı yapma hakkına sahip olalım?
Rabbim cümlemize razı olacağı bir hayatı yaşamayı nasip etsin(amin)Rabbime emanet ol,sevgilerimle…

Hilal dedi ki...

15 gün kadar sürüyorsa ben o zaman etkinlikte ev sahibi olmayayım. aslında istiyordum ama sadece yemek bloğu değilim, 15 gün baya uzun süre. teşekkürler

Kırmızı Papatya dedi ki...

sevgili arkadaşım,
bloguma yaptığın güzel yorumlar ve desteğin için teşekkür ediyor ödülünü zevkle sana sunuyorum:)
http://meknun.blogspot.com/2010/04/kreativ-bloggerbende-odullu-oldum.html

Gelibolu'm