15 Ekim 2009

Mim lenmişimmmm....




yeni tanıştığım arkadaşım

http://hazanmevsimi68.blogspot.com/

beni MİM lemiş....
Soruları çok güzel,hemen cevaplarım ben böyle şeker soruları...
çok teşekkür ediyorum canım...

soru-1-
en sevdiğiniz 3 çiçek ismi?
cevap-1-
Gül,karanfil,Kasımpatı....

Gülleri,o eşsiz kokusu için,

Karanfilleri,mağrur durşları için,

Kasımpatlarınıda,bana biraz hüznü hatırlattıkları için çok severim...

soru-2-
gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz?
cevap-2-
içinde huzurla oturabileceğim bahçeli müstakil bir ev,
evlatlarımın vatanına milletine hayırlı bir birey olmaları,
elden ayaktan düşmeden,kimseye muhtaç olmadan yaşamak...

soru-3-
en sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz?
cevap-3-
sevdiğim 3 huyum,
yardımseverim,samimiyim,ve insanları karşılıksız severim,
sevmediğim 3 huyum,
çabuk kızarım,patavatsızım,bazende esprinin dozunu fazla kaçırıyorum...

soru-4-
gıcık olduğunuz 3 hareket?
cevap-4-
emrivaki yapılması,verilen sözde durulmaması,dikkate alınmamak...

soru-5-
Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü,dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündügünüz olay?
cevap-5-
annemin vafetı,annesiz insan yarım insandır,bende ogünden beri yarımım....

bende çok sevgili arkadaşlarım....

DİDOLİ82

ASİMELEK58

EZGİNAME

NALİYA

CAFEMİS

MYOOPİE

arkadaşlarımı mimliyorum,
kendilerine sevgilerimi gönderiyorum...

kolay gelsin canlarım.....

6 yorum:

FERZAN dedi ki...

ilk yorum bendeeeennn,sevgili arkadaşım cevapların çok güzel ve içten teşekkür ederim,ayrıca da Annen için üzüldüm mekanı cennet olsun inşalah,sevgilerimi bırakıyorum almayı unutma,sevgiler...

Sevil Şahin dedi ki...

canımsın çok incesin
güzel günler senle olsun seni dahada yakındak tanıdım :)
sevgiler

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

selama canım hayırlı akşamlar

Pembe Tatlar dedi ki...

Mim olayını kişileri daha yakından tanımak adına çok seviyorum...
Mutlu hafta sonları

asimelek58 sizlerle dedi ki...

canımmm kusura bakma mimmini görmedim çünkü sayfama giremiyorum kızım pc yi çöktürdü eşimde çocuklara ceza olsun dieee 1 hafta 10 gün kadar förmat attırmıcak yani bende yandım bunların yanında anlıcan .şimdi eltimlerdeyim burdan cevaplamıya çalışıcam sorularını çok tesekkürler bitanem sevgiler

asimelek58 sizlerle dedi ki...

canım günaydınlar yine eltimlerdeyim sana yorum yazmadan gitmek istemedim bizim pc de bu gün gelcek insallah artık kavuşuruz görüşmek üzre öptüm by

Gelibolu'm