20 Ağustos 2009

HAYIRLI RAMAZANLAR




Orucun en mükemmmeli;

Dilini yalandan,
gıybbetten ve
galiz tabirlerden ayırmakla ona oruç tutturmak.
ve o lisanı,tilavet-i Kur'an
ve zikir
ve tesbih
ve salavat
ve istiğfar gibi şeylerle meşgul etmek...

Mesela;
gözünü namahreme bakmaktan
ve kulağını fena şeyleri işitmekten men edip,
gözünü ibrete
ve kulağını hak söz
ve Kur'an dinlemeye sarfetmek gibi
sair cihazatada bir nevi oruç tutturmaktır...

İFTAR DUASI

Allah'ım!
Senin rızan için oruç tuttum.Sana inandım, sana sığındım.
Senin rızkın ile orucumu açtım.
Hamd olsun verdiğin nimete,
sağlık ve afiyete.
Allah'ım!
beni,annemi,babamı,ailemi,milletimi ve bütün inananları koru.
Rahmetini ve yardımını esirgeme üzerimizden.
Bizlere yaşama ve dayanma gücü ver.
Senin her şeye gücün yeter.
AMİN...

"Ramazan ayı insanları doğruya ulaştıran,,helali haramdan,
hakkı batıldan ayıran,Kur'an-ı Kerim'in indirilldiği aydır.
sizden her kim bu aya erişirse,onu oruçla geçirsin."

Bakara suresi,Ayet:185

"ey İman edennler!
Oruç sizden öncekilere farz kılındığı gibi,
sizede farz kılındı...
Taki günahlardan korunasınız."

Bakara suresi,Ayet:183

6 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

com olanda degil blogspotta yayınlıcam canım bilgin olsun anca davetiyeler başlayabildim olsun ben bugun hallederim davetiyeleri

yaseminlerim dedi ki...

Tesekkur ederimcanim cok sukur oldum ve iyim allahin izniyle en erken zamanda daha iyi olacagim ve elimi kullanacagim .hayirli ramazanalr diliyorum sevgiler.

boncukdevrim dedi ki...

Sofranız afiyetli, paranız bereketli, kararlarınız isabetli, yuvanız muhabbetli, kalbiniz merhametli, bedeniniz sıhhatli, dualarınız kabul, Ramazan-i Serifinis mübarek olsun.

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

gunaydın sağlıklı bır ramazan dıleğiyle

susamcorekotuFeriha dedi ki...

hayırlı ve bereketli ramazanlar dilerim sevgiler

Adsız dedi ki...

Ben de sizin Ramazaninizı kutluyorum. Sizden bir ricam olacaktı, ilgilenirseniz sevinirim.

Tamek Yemek Yarışmasına ben de katıldım. Ama öncelikle halk oylamasına sunuluyor, en çok oy alan 10 yemek belirlenip jüri üyeleri daha sonra bu sayıyı 5'e düşürüyorlar. Size vereceğim linki tıklayıp inceleyerek oylayabilirsiniz. Desteğinizi beklerim. Verdiğim linki tıkladığınızda açılan resimli tarifin sol alt köşesindeki kırmızı kutucuğu tıklamanız yeterli olacaktır. Size bir yazı açılacak, buradan öncelikle TAMEK ID numarası almanız istenecektir.

http://www.tamekmutfakkeyfi.com/yemekyarismasi/detay.php?id=6898

yemekdefterim.blogcu

Gelibolu'm