20 Haziran 2009

İŞTE GÜZEL BİR SOBE (MİM) DAHA



Canım arkadaşım,güzel kardeşim gardenya 70 ama şimdi CAFEMİS oldu beni mimlemiş,sağolsun...
kendisine çok teşekkür ediyorum ve Akdeniz'e gönül dolusu sevgilerimi gönderiyorum...
işte soruları ve cevapları:

SORU -1? HAYATINIZDAKİ ÖNEMLİ 3 ERKEK?
CEVAP -1? EŞİM,2 -OĞLUM,3-OĞLUM-(iki oğlum var anlıyacağınız)
SORU -2? 3 GÜN 3 GECE BIKMADAN UĞRAŞABİLECEĞİNİZ HOBİNİZ NEDİR?TEK CEVAP
CEVAP -2? YAPTIĞIM BLOGLARIMI DÜZENLEMEK.
SORU -3? YAŞADIĞINIZ ŞEHİR DIŞINDA SEVDİĞİNİZ 3 İL?
CEVAP -3? BEN GÖRMEK İSTEDİĞİM ŞEHİRLERİ YAZAYIM...
(SAFRANBOLU,MARDİN,NEVŞEHİR)
SORU -4? EN ÖNEMLİ FOBİNİZ?
CEVAP -4? SÜRÜNGENLER VE HAŞERELERDEN ÇOK KORKARIM,
( MÜMKÜNSE HİÇ GÖRMİYEYİM)
SORU -5? GİYİM KONUSUNDA EN ÇOK KULLANDIĞINIZ 5 RENK?
CEVAP -5? HER RENGİ SEVİYORUM,EĞER KIYAFETİ ÇOK SEVDİYSEM GİYİM TARZIMADA UYGUNSA
ÇOK CARTLAK DEĞİLSE,RENGİ ÖNEMLİ DEĞİL...BEĞENMEM ÖNEMLİ...

Bende bütün blogcu ve blogspot arkadaşlarımı,mimliyorum ve hepsini bu güzel oyuna davet ediyorum...isteyen herkes katılabilir.
bütün arkadaşlarıma gönül dolusu sevgilerimi gönderiyorum...
iyikide varsınız!!!

Hiç yorum yok:

Gelibolu'm