13 Nisan 2009

14-20 NİSAN 2009 KUTLU DOĞUM HAFTASI



KUTLU DOĞUM HAFTASI,
TÜM İSLAM ALEMİNE HAYIRLARA VESİLE OLSUN

Canım kurban olsun senin yoluna,
Adı güzel, kendi güzel Muhammed,
Şefâat eyle bu kemter kuluna,
Adı güzel, kendi güzel Muhammed

Mü'min olanların çoktur cefâsı,
Ahirette olur zevk-u sefâsı,
On sekiz bin âlemin Mustafâ'sı,
Adı güzel, kendi güzel Muhammed

Yedi kat gökleri seyrân eyleyen,
Kûrsûn üstünde cevlân eyleyen.
Mi'râcda ümmetin Hak’dan dileyen,
Adı güzel, kendi güzel Muhammed

Ol çâriyâr anın gökler yâridir,
Anı seven günahlardan beridir,
On sekiz bin âlemin serveridir,
Adı güzel, kendi güzel Muhammed

Aşık Yunus neyler iki cihânı sensiz,
Sen Hak Peygambersin şeksiz, gümânsız
Sana uymayanlar gider imânsız,
Adı güzel, kendi güzel Muhammed.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

canım çok teşekkür ederim sorduğun için.evet etkinlik çok güzel gidiyor bende bukadarını beklemiyordum açıkcası..yavaş yavaş sonlara geliyoruz ama çok yoruldum gerçekten zormuş sonuca bakınca unutuyorum yorgunluğumu..görüşmek üzere sevgiler missgibi

iclalcanakkale dedi ki...

iyi günler canım. Sen nasılsın? Ben malum bütün günüm kızla geçiyor. Emeklediği için peşinde koşmaktan günün nasıl geçtiğini anlamıyorum. Öptüm canım KİB.

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba huzur dolu bır gece dıleğıyle sevgıler bırakıyorum

Yıldız dedi ki...

Merhabalar arkadaşım,hayırlı cumalar dilerim.
Sevgiler İzmir'den kocaman kocaman....

usta28.blogcu.com dedi ki...

hayırlı günler bloguma bıraktığınız yorum için teşekkür ederim

Bizimkisi gönülden gelen
gönülden geçen bazı güzellikleri paylaşmak
tabiî ki aslolan yaradılış gayemiz
sizin bahsettiğiniz sonsuz alem
duanıza amin diyoruz

bakın hz Ali r.a ne güzel söylemiş
Derdin kendindedir bilmiyorsun
derman yine sendedir görmüyorsun
Koskoca bir alem içine yerleştirilmiş içine
sen kendini hala
küçük bir şey zannediyorsun
Son söz ilginize teşekkür ederim
her zaman güzel yorumlarınızı bekleriz

ASİMELEK58 dedi ki...

TESEKKÜRLER MÜSAİTİM İNSAALLAH OZAMANA KADAR RABBİMDEN BİŞEY OLMAZSA Bİ AKSİLİK YAPMAK İSTERİM HEMDE ÇOK İSTİYORUM SEVGİLER

http.belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhabsağlıklı sıhhatşlı bır gun dıleğiyle

Gelibolu'm