1 Kasım 2008

SOBELENMİŞİMM,YAŞASINN YENİ BİR SOBEMM OLDUU!

Benim canım arkadaşım,ilk blog arkadaşım,iki yıldır beni hiç yalnız bırakmayan
PAPATYA68
beni sobelemiş..
Kendisine beni hiç bir zaman unutmadığı için çok teşekkür ediyorum ve MEDİNE' ye
gönül dolusu sevgilerimi gönderiyorum...

KONU:"EVDE NEFRET ETTİĞİNİZ DURUMLAR"

İŞTE CEVAPLARIMMM!

1-YIKADIĞIM BULAŞIKLARI,YERİNE KALDIRMAKTAN NEFRET EDİYORUMMM,

2-ÜTÜLEDİĞİM,ÇAMAŞIRLARI YERİNE ASMAKTAN NEFRET EDİYORUMM,

3-YENİ TEMİZLEDİĞİM,TOPLADIĞIM EVİMİN,DAĞILMASINDAN NEFRET EDİYORUMM,

4-KOLTUKLARIN ÖRTÜSÜNÜN,DAĞILMASINDAN NEFRET EDİYORUM,
(((ÇOCUĞUM DAĞITMA,BAK DÜZELT ÇABUK ORAYI,DÜZELT,O OYUNCAĞINIDA KALDIR BAKAYIM ORDAN HEEEE)))

5-HAA BİRDE BAZI GİTTİĞİM YERLERDE BAZI ANNELERİN ÇOCUKLARINI ORTAYA SALIP,
SANKİ O ÇOCUK ONUN DEĞİLMİŞ GİBİ İLGİLENMEYİP,YAYILMASINDAN NEFRET EDİYORUMMM,

(((BİLİYORUM BU BAŞKA EVİN DURUMU AMA BEN SİNİR OLUYORUM NAPAYIM AAA)))

HERALDE BU KADAR CEVAP YETER,AMA BU SORULARI KİM HAZIRLAYIP YAYINA VERİYOSA,
ÇOK MERAK EDİYORUM BİLESİNİZ!

BENDE BAKAYIM KİMİ SOBELESEMMM?

GARDENYA70

MUTFAKNOTLARI

İCLALÇANAKKALE

DİLEKTAHA

SUSAMÇÖREKOTU

ÖRGÜBAHÇESİ


ARKADAŞLARIMI SOBELİYORUMM,KOLAY GELSİN HEPİNİZE...
SEVGİLERRR

4 yorum:

Adsız dedi ki...

İyi pazarlar canım.Sobenin cevaplarını n kısa zamanda cevaplayacağım.Kız uyandı mızmzlanıyor. Uyutup pc başına geçebilirsem yazarım...

Adsız dedi ki...

canım günaydın evet bende senin yazdıklarına sinir olurum hele e birde o cocugu etrafa salar cocuk gittiği evde cekmece karıştırır hiç umurlarında olmaz cocuk işte ne yapam der kalk be kadın kaldır poponuda yapma de cocuguna bir tane cak bak bir daha yapıyormu yok anca oturdugu yerde yalandan yapma yaprum der
neyse balım c box için tekrar tşk ederim hayırlı gunler

Adsız dedi ki...

iyi günler canım...

Adsız dedi ki...

selam sizi ekledim. bana ugrarsanız sevinirim. bende bir ara etkinlige evsahipligi yapmak isterim. bilginize

Gelibolu'm