12 Ağustos 2008

AFFETTİM

AFFETTİM
Kazayı,belayı,eceli;
Habil'i Kabil'i
Melek olduğuna güç inandığım
Azrail'i affettim.
******************
Beddualarıyla dili,
Sonu gelmeyecek olan masallarıyla
Başı,ayağı,eli
Affettim.
**********************
Açarken yapraklar,açarken güller
Gölgemin gölgesi kara haber
Takdir,mukadderat,kader
Seni de affetim.
******************
Ey sesi yollarda kalmış
Sözü dillerde kalmış
Hayatım çocuk seni de
Seni de affettim.
****************
Bahçemi beğenmeyen çiçekleri de
Soframı hor gören yemekleri de
Gelmişleri de, gelecekleri de
AFFETTİM.
******************
ARİF NİHAT ASYA
NASİBİM,DEDİKİ:
ARİF NİHAT ASYANIN cok güzel bir yazısı ilk defa okudum ama ne kadar begendim emeklerine saglık gulom..

affedice bir hafiflik olur üzerimizde,mutlu olmamızı saglar,kimse seni affet diye zorlamaz bu senin içinden gelir.affetmek kolay demiyorum zordur ama en azından ruhunuz huzur bulur,artık affedince kendinize verdiginiz acıdan kurtulursunuz.

ASLINDA ÖYLE GÜZEL BİR KONUYA DEGİNMİŞSİN Kİ,,

AFFEDİLMEK DEYİNCE HEMEN AKLIMA SU MUBAREK ÜÇ AYLAR GELİYOR.
SU AN BİZLER AFFEDİLME MEVSİMİNDEYİZ.KENDİMİZİ SEVDİRDİKMİ YÜCE YARADANA??NELER YAPTIKKİ AFFEDİLMEK İÇİN?

17 AGUSTOS 2008 PAZAR GÜNÜ BERAT GECESİ..BÜTÜN GÜNAHLARDAN BERAAT ETMEK İÇİN HAZIRMYIZ?


Efendimiz sallallahu aleyhi ve sellem, şöyle buyururlar: "Allah Teala Hazretleri, Şaban ayının yarısında (Beraat gecesinde) dünya semasına iner ve Kelb Kabilesinin koyunlarının tüyünün adedinden daha çok sayıda günahı affeder."

BİZE YAKIŞMAYAN KİRLİ İŞLERDEN SIYRILMAYI DİLEMEK,TAM BİR GÖNÜLDEN İNANISLA ALLAHA YÖNELMEK TÜM YAPACAGIMIZ BU...

NE GÜZEL DEGİLMİ ALLAHIMIZ NE KADAR RAHMET EDİYOR BİZLERİ AFFETMEK İÇİN BAHANELER YARATIYOR.

bir hadiste de şöyle buyrulur: "Kim duha namazına devam ederse, denizköpüğü kadar çok da olsa, Allah günahlarını affeder."[2] Kılınan iki ya da dört rekatlık bir namaz, susamış bir köpeğe içirilen su, bütün günahların affedilmesine vesileyse, demek ki Allah, bizi hep affetmek istiyor


HADİ GELİN HAYATIMIZDA YENİ KARARLAR ALALIM..OLUMSUZ TARAFLARIMIZDAN SIYRILALIM.GÜNAHLARIMIZDAN BİR DAHA YAPMAMAK ÜZERE SIYRILALIM..ÖRTÜNMEK İSTİYORSAK ÖRTÜNELİM..
BİR KERE GÖNÜLDEN KARAR VERDİNMİ ALLAH SENİ O YOLDA YALNIZ BIRAKMAZ..
_________________
Mevla görelim neyler ,neylerse güzel eyler

2 yorum:

makhina dedi ki...

selam canım harika bir yazı yüreğine sağlık.
Bu Mübarek Gecede Dualarınızın Kabul Ve Makbul Olması Dileklerimle Beraat Kandilinizi Kutlar Size Ve Sevdiklerinize Hayırlara Vesile Olmasını Dilerim.
hayırlı geceler

makhina dedi ki...

selam canım harika bir yazı yüreğine sağlık.
Bu Mübarek Gecede Dualarınızın Kabul Ve Makbul Olması Dileklerimle Beraat Kandilinizi Kutlar Size Ve Sevdiklerinize Hayırlara Vesile Olmasını Dilerim.
hayırlı geceler

Gelibolu'm