3 Mart 2008

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 http://sefertasi.blogcu.com

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 nin bu haftaki ev sahipliğini http://sefertasi.blogcu.com yapmaktadır. Bende bu etkinliğe KAKAOLU KEK ile katılmak istedim.


MALZEME:

4 yumurta,2 bardak şeker,1 bardak süt,2 bardak un,yarım paket margarin,1 paket kabartma tozu,2 kaşık kakao.

YAPILIŞI:

yumurta ile şeker çırpılır,kakao hariç diğer bütün malzemeler karıştırılıp çırpılır.yağlanmış kek kalıbına yarısından fazlası dökülür,kalan kek harcına kakao katıp çırpılır,oda kek kalıbına gezdirerek dökülür,önceden ısıtılmış fırında 30,40 dakika pişirilir.ortaya böyle bir kek çıkıyor.AFİYET OLSUN!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

selam canım,
davetsiz ne demek ; ben sadece ulaşabildiğim kadar davetiye gönderebildim...Bir şekilde haberdar olan herkesin katılması çok hoşuma gider...Ama canım tarifini alamıyorum sayfada bir problem var herhalde kopyalanmıyor, daha doğrusu herşey kopyalanıyor...Zahmet olmazsa benim bkiral2000@yahoo.com adresime resimle birlikte gönderebilir misin? sevgilerimle

ortanca34 dedi ki...

GÜNAYDINLAR..
ZİYARETİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞIM HERZAMAN BEKLERİM..SEVGİLERİMLE..

Adsız dedi ki...

selam canım,
daha önce de söylemiştim ,
sayfanda bir problem var herşey kopyalanıyor...biraz zor oldu tümünü başka yere kopyalayıp temizleyip almak zorunda kaldım ...tarifin ve katılımın için teşekkürler sevgilerimle

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Ellerine sağlık,kakaolu kekin nefis görünüyor.

Gelibolu'm