14 Mart 2008

EN GÜZEL PASTA YARIŞMASI-1 http://birdemliksohbet.blogspot.com/


sevgili arkadaşımız http://birdemliksohbet.blogspot.com/
arkadaşımızın düzenlediği EN GÜZEL PASTA YARIŞMASI için bende kalp pastam la katılıyorum.arkadaşıma nazik daveti için teşekkür ediyorum,sevgilerimi gönderiyorum.
MALZEME:
3 yumurta,1,5 bardak şeker,1 bardak süt,1 bardak sıvı yağ,2,5 bardak un,2 kabartma tozu,1 vanilya,
YAPILIŞI:
yumurta ve şeker çırpılır diğer malzemeleride katıp yeniden çırpılır.
(benim kalp kalıbım olmadığı için yuvarlak tepsiye döktüm piştikten sonra kalp şeklinde kestim.)yağlanmış tepsiye döküp önceden ısıtılmış fırında 30.dakika pişirdim.soğuyunca ikiye kestim.arasına kakaolu puding sürdüm,üstünede beyaz krem şantinin içine çok az pembe renk vermesi için kırmızı gıda boyası kattım.üzerine sürdüm.ayırdığım beyaz krem şantiylede süslerini yaptım.böyle bir pastam oldu.AFİYET OLSUN,KOLAY GELSİN.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Ey herbir hücreyi en küçük ayrıntısına kadar mükemmel yaratan Rabbim
Ey her yarattığını sebepsiz yaratmayan Rabbim
Bizler yine Sen'in cuma vaktine geldik
Her cuma bizi Sana yaklaştırsın
Bizleri geçmiş günahlarımızdan alıkoysun...

Bizler Seni özlüyoruz Rabbim,bu nefsin kıskançlarında
Bizler Habibini özlüyoruz bu yalan sevdalardan
Ne olur beni affet
Beni Sev
Annemi ,babamı sev
Sevdiğimi sev
ailemi,arkadaşlarımı,kardeşlerimi sev


Yeter ki Sen SEV Allah'ım...


Cumaları cuma olanlar Hayırlı Cumalar...

Adsız dedi ki...

CANIM YAYINLADIM PASTANI ŞİMDİDEN BAŞARILAR SEVGİLER TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM KATILIMIN İÇİN

Adsız dedi ki...

selamlar
cok harika bir pasta yarismada basarilar dilerim
benide ablam kayit etmis süpriz oldu benim icin :)
sevgilerle Dilek
www.diki35.blogcu.com

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; 17.03.2008--30.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
***http://yemekguncesi.blogcu.com/***
YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! BU SEFERKİ ETKİNLİK SÜRESİ 2 HAFTAYA ÇIKARILDI. HEM SİZLERİN YORGUNLUĞUNUZU ATMANIZ HEMDE TARİFLERİNİZİ DAHA RAHAT GÖNDEREBİLMENİZ İÇİN. HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "19" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SELAM VE SEVGİLERİMLE..
Yeliz Yemekgüncesi

------------------------------------------------------------------------------------------

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 19 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.....

safir dedi ki...

canım sayfada yazdıklarında çok güzel
vatanımız var olsun

Adsız dedi ki...

canım kardeşim pasta etkinliğine
ne güzel renk katmışsın başarılar dilerim iyi akşamlar kardeşim

Adsız dedi ki...

canım buda ek mesajım
c box eklemek istiyorum
bana yardımcı olurmusun canım
içinde güzel smiller güzel image resimler de olacak şekilde
bana kod yollarmısın?
rengi kavun içi olsun

Adsız dedi ki...

canım sorunun cevabını vereyim
merhabalar öncelikle işlerim yoğun 2gündür gelemedim
linki veriyorum tatlım
tıklayınız
bu şekilde yönlendirme yapıyorsun canım kardeşim
güle güle kullan canım

Gelibolu'm