15 Ocak 2008

YİNE SOBELENMİŞİMMM!

Bu seferde canım arkadaşım http://myoopie.blogcu.com/
tarafından sobelenmişim.kendisine teşekkür ediyorum,yanaklarından öpüyorum.
Ankara'ya selamlar.
HOBİLERİNİZ: Örgü,dantel,yemek,müzik,kitap okumak,bulmaca çözmek...
EN DEĞERLİ ÜÇ ŞEYİNİZ: Eşim,çocuklarım,sağlığım
OLMAZSA OLMAZ DEDİĞİNİZ ŞEY: Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi....

İDEALİNİZ: çocuklarımın,vatanına milletine faydalı olacak işlerde çalışması,hayırlı evlat olmaları...
ETKİLENDİĞİNİZ BİR KİTAP: Toprak Ana,Cengiz Aytmatov
EN YAKIN 3 BLOG ARKADAŞINIZ: bütün arkadaşlarım çok değerli,ama yakın olduklarımın isimleri bana kalsın.onlar kendini biliyor zaten...

UNUTAMADIĞINIZ BİR ANI: Çocuklarımın doğumu
BURCUNUZ: Aslan
İLGİLENDİĞİNİZ SPOR DALI,YOKSA TUTTUĞUNUZ TAKIM: Takım tutmuyorum,futbolu sevmiyorum...

İDEAL BİR KADIN NASIL OLMALI: Saygılı,tutumlu,sevecen,sadık olmalı...
İDEAL BİR ERKEK NASIL OLMALI: oda aynı şekilde...
TEKNOLOJİNİN GELİŞMESİ OLUMLU MU OLUMSUZ MU: Yerine göre, olumlu yanlarını kullanırsak daha iyi...
İCAT EDİLMESEYDİ BİLMİYORUM DEDİĞİNİZ ŞEY: Radyo...
İNSANLARIN SÖZLERİNE Mİ YOKSA GÖZLERİNEMİ İNANMALI:Gözler yalan söylemez,gözlerine inanmalı...
HAYATTAKİ SEVİNÇ KAYNAĞINIZ: Eşim ve çocuklarım...
HAYATTAKİ EN BÜYÜK KORKUNUZ: Son nefeste imansız ölmekten çok korkarım...
MANTIK MI YOKSA AŞK EVLİLİĞİ Mİ: Aşk evliliği...
EN SEVDİĞİNİZ YEMEK: Kuru fasulye
EN SEVMEDİĞİNİZ YEMEK: Her yemeği severimmm...
BLOG SAHİBİ İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZ: İyiki blog açmışım....Pişman değilim...
ŞİMDİKİ AKLIM OLSAYDI: çoook şey var,hangini yazayım?
Benden bu kadar,kimseyi sobelemek istemiyorum:))))

Hiç yorum yok:

Gelibolu'm