29 Aralık 2007

AY AY AY YILBAŞI YILBAŞI SOBELENMİŞİM!

AY, AY, AY, YILBAŞI, YILBAŞI SOBELENMİŞİM!
Benim canım arkadaşım http://hobievigardenya70.blogspot.com/
gelir gelmez beni sobelemiş...bende hemen cevabını yazayım dedim...
sorularıda çok güzel..kendisine çok teşekkür ediyorum,
yanaklarından öpüyorum.sevdiklerinle beraber mutlu yıllar canısı!
Bir renk olsaydım:(Turuncu olurdum,ben Turuncu rengi çok severim)
Bir çiçek olsaydım:(Gül olmak isterdim...)
Bir yemek olsaydım:(Ben hiç yemek ayırmam hepsini severek yerim ama
kuru fasulye ve yumurtayla yapılan her yemeği biraz daha fazla seviyorum,kuru fasulye olurdum.)
Bir kitap olsaydım:(Bulmaca kitabı olmak isterdim.ben çok çabuk değişen bir insanım.beni çözmek biraz zor.sağım solum belli olmaz pek.belki ondandır)
Bir mevsim olsaydım:(Yaz olurdum.ben sıcağı çok severim....Bayılırım sıcak mevsime,ülkelere...)
İnsan yüzünde bir organ olsaydım:(Ağız olmak isterdim.Ama hep tatlı,güzel,doğru sözler söylemek için...Ben Ağız olsaydım benden tek bir kelime yalan duyamazdınız...)
Bende http://ebrugiller.blogcu.com/ ve http://elisibuketi1.blogcu.com/
arkadaşlarımı sobeliyorum...kolay gelsinnnnn.....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım benim..2008 yılı senın güzel
yüreğinle birlikte sana mutluluk
getirsin,
Nice mutlu yıllar dilerim..

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Yeni yılını en içten dileklerimle kutlar,ailenle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir yıl geçirmeni dilerim.
Mutlu yıllar.

Ferkay dedi ki...

mutlu yıllar canım

Gelibolu'm