8 Kasım 2007

GİDİYORUMMM!


7 yorum:

Ferkay dedi ki...

güle güle canım. İyi yolculuklar

Adsız dedi ki...

canım benim sayfanı bomboş görünce ne kadar üzülmüştüm bilsen yazı bile hazırlamıştım döndüğünü görünce sanki eski bir dostum gelmiş gibi oldu çarçamba günü gardenya70 arkadaşımla oturduk bizde ve siz arkadaşlarımızın kulaklarını çınlattık.Bizleri sensiz ve güzel hazırladığın güzel resimlersiz o güzel resimleri kim hazırlayıp bana verir yoksa seni kocaman öpüyoruz kendine iyi bak sevgilerimle (bu arada ayşegül söyler ama bende yazayım evime su girdi fırtınada hala kurutmaya uğraşıyorum pek pc başına geçemedim o yüzden gene benim ev eşyası seracılar perişan oldu allah yardımcıları olsun onların)

pembiş dedi ki...

nerelerdesin bakayımmm gittinmi gerçekten

Adsız dedi ki...

Merhaba, sitenizi uzun süredir ziyaret ediyordum ama hiç yorum bırakmamıştım.Benim elişiyle pek aram yoktur,eserlerinize sadece göz gezdirirdim.Asıl ilgimi çeken şey Gelibolu görüntüleriydi.Doğma büyüme oralıyım ancak ilkokuldan sonra göçtük.Hayat hengamesi içinde 18 yıldır görmediğim memleketimi, sizin görütüleriniz sayesinde ne kadar özlediğimi anladım da bu yaz ziyaret ettim. Eşim ve kızımın memleketimi ilk kez görmesine vesile olmuştunuz.Çok uzun yıllar sonra tekrar Hamzakoy'da denize girmek ruhuma ve bedenime ilaç gibi gelmişti.Memleketimi anımsadıkça blogunuza göz atardım.Gitmenize çok üzüldüm,umarım nedeni 'eş tayini' gibi birşeydir.Yok eğer daha zor bir şey ise ALLAH yardımcınız olsun.Yarın Gelibolu'nun kurtulşu,hala oradaysanız benim için bayram törenine gider misiniz?Acaba hala bir kız çocuğu bayrağa sarıyorlar mı yoksa 21. yy 'a uyum sağladılar mı? Esen kalın. Çiçek

banu kırmızıgül dedi ki...

Kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım. sağlıklı mutlu bayram geçirmeniz dileğiyle
sevgıler...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Kurban bayramını en içten dileklerimle kutlar,sağlıklı ve huzurlu bir bayram geçirmeni dilerim.
Hayırlı bayramlar.
(Bu yorumu göreceğini umarak yazdım,arada bir uğrarsan çok seviniriz)

gelibolu17 dedi ki...

çiçek arkadaşım...ziyaretlerin için çok teşekkürler.geldim artık, tekrar bekliyorum..Gelibolu'nun kurtuluş bayramına gittim.her yıl olduğu gibi...hala küçük bir kız çocuğuna gelinlik giydirip bayrağa sarıp,temsili düşmandan kurtarıyorlar.ama bizim çocukluğumuzun kurtuluş bayramları daha bir güzeldi sanki...inşallah bu yazımı görürsün.selamlar...ben doğma büyüme Gelibolu'luyum,buradan ayrılmayada niyetim yok...

Gelibolu'm